پیش بازی سایپا- تراکتورسازی؛
در یکی از مهم ترین دیدار های هفته پنجم لیگ برتر، فردا ترکتورسازان باید رو در روی شاگردان علی دایی صف آرایی کنند.
کد خبر: ۴۸۱۵۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 21 August 2017
به گزارش تابناک تبریز، پس از برد هفته گذشته تراکتورسازان در دقایق پایانی که منجر به اندوختن سه امتیاز دیدار با نقت تهران شد، شاگردان گل محمدی این هفته با روحیه ای مضاعف به دنبال توقف سایپا در تهران هستند.
 
تراکتورسازان که در این دیدار به دنبال هر سه امتیاز این بازی خارج از خانه هستند به نظر می‌رسد بازی سختی مقابل شاگردان علی دایی داشته باشند.
تیمی که توانست در دیدار هفته گذشته خود استقلال را شکست دهد و با صدرنشین لیگ هم امتیاز شود و به خاطر تفاضل گل کمتر در رده‌ی سوم جدول قرار گرفتند؛ و این بار علی دایی و شاگردانش این فرصت را در غیاب پرسپولیس دارند تا مزه صدرنشینی را بچشند.
 
اما تیم جوان و سختکوش تراکتورسازی تبریز که به نظر میرسد به نبوغ تاکتیکی مدنظر یحیی گل محمدی رسیده است در تهران به دنبال کسب هر سه امتیاز این دیدار است تا بتواند قبل از تعطیلات 20 روزه لیگ برتر با شش امتیاز و رتبه خوب به تعطیلات برود.
 
 نکته جالب این دیدار را میتوان به حضور محمدرضا اخباری سنگربان سایپا در مقابل هم تیمی های سابق خود اشاره کرد که ابتدای این فصل علی رغم میل باطنی خود و با توجه به قراردادی که با سایپا داشت، نتوانست امسال نیز در تراکتور بماند.

این دیدار با قضاوت تیم داوری اشکان خورشیدی – علیرضا ایلدروم – رضا قیم – مهدی مرجانزاده – ناظر: محمدرضا فلاح  از ساعت:20:15 روز سه شنبه 31 مرداد در  ورزشگاه پاس قوامین برگزار میگردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار