ديدار مديرعامل تراكتورسازی و سفير آلمان در تبريز
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در تبريز با سفیر آلمان در ایران دیدار کرد‌.
کد خبر: ۴۸۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲ 21 August 2017
 در این دیدار آجورلو ضمن ارائه گزارشی از میزان محبوبیت و جایگاه این باشگاه در کشور اظهار داشت: تراکتورسازی در کشور ما میلیون‌ها هوادار دارد که از این باشگاه حمایت می‌کنند و این میزان عشق و علاقه برای یک باشگاه استثنایی است که نشان‌دهنده پشتوانه مردمی تیم ماست.‌

وی افزود: ما در باشگاه تراکتورسازی طرح‌های اقتصادی در نظر گرفتیم تا به سمت فوتبال حرفه‌ای پیش برویم و معتقدیم که این باشگاه یک تیم آماتور نیست و بایستی با وجود پتانسیل‌های موجود به سمت کسب درآمد و استفاده از ظرفیت های موجود برویم‌.

آجورلو با اشاره به نقاط قوت فوتبال آلمان گفت:ما در تیم و در فصل جاری به سمت جوان‌گرایی پیش می‌رویم و معتقدیم که فوتبال آلمان می‌تواند الگوی خوبی برای ما باشد.‌

مدیرعامل تراکتورسازی با طرح پیشنهاد همکاری‌های بیشتر این باشگاه با یکی از باشگاه‌های آلمانی تأکید کرد: انتظار ما از سفیر آلمان در ایران این است که به انتخاب خودشان یکی از تیم‌های مطرح آلمانی را شناسایی و به ما معرفی کنند تا با هماهنگی وزارت امور خارجه هماهنگی‌های لازم برای همکاری های بیشتر میان باشگاه تراکتورسازی و باشگاه آلمانی صورت گیرد تا شاهد گسترش مبادلات و همکاری ها بین 2 کشور باشیم‌.

میکائیل کلور برشتولد نیز در این دیدار گفت: من نخستین بار است که به تبریز سفر می‌کنم و خوشحالم که در این شهر حضور پیدا کردم و با مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی دیدار می‌کنم‌.

وی افزود: ارتباط فرهنگی خوبی بین ایران و آلمان وجود دارد و مطلع شدم که شهر تبریز نیز ارتباط خوبی با هامبورگ دارد و پرواز مستقیم بین این 2 شهر برقرارشده است‌.

سفیر کشور آلمان در ایران درباره دیدار با مصطفی آجورلو خاطرنشان کرد: همان‌قدر که دیدار با مقامات استان برایم مهم بود، دیدار با مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی نیز برایم ارزشمند بود، تراکتورسازی یک تیم پرهوادار است و از آنجایی ‌که فوتبال در هر 2 کشور محبوبیت خاصی دارد و در قلب مردمان ایران و آلمان جای دارد به این تیم نیز علاقه پیدا کردم‌.

کلور برشتولد تأکید کرد:بسیار علاقه‌مندم که اهداف و استراتژی‌های این باشگاه را بدانم و ایران می‌تواند در عرصه فوتبل یک کشور رقیب برای ما تلقی شود چراکه این کشور دریایی از استعدادهای ناب است که جوانان بااستعدادی دارد و تعداد چنین کشورهای پراستعدادی اندک است‌.

وی اظهار داشت: من شما را تشویق می‌کنم که به فوتبالتان ایمان داشته باشید و بدانید که در کنار بعد فنی در فوتبال شور و اشتیاق خاصی دارید که می‌تواند به پیشرفت فوتبال شما کمک کند‌.

در پایان این جلسه طرفین پیشنهاداتی برای افزایش تعامل میان فوتبال 2 کشور ارائه دادند و مقرر شد هماهنگی‌های مورد نیاز برای افزایش این تعامل در آینده صورت گیرد‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار