سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: ما با تیم خوبی بازی داریم و سایپا جوانان خوبی دارد و علی دایی امسال تیمی مدعی را ساخته است.
کد خبر: ۴۸۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ 21 August 2017

 یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سایپا اظهار داشت:ما با تیم خوبی بازی داریم و سایپا جوانان خوبی دارد و علی دایی امسال تیمی مدعی را ساخته است. با توجه به سه امتیازی که در بازی قبل گرفتیم از نظر روحی آماده این بازی هستیم. هر چند مشکلاتی مثل مصدومیت بازیکنان داریم.

گل‌محمدی ادامه داد: تمرینات خوبی داشته‌ایم. مطمئنا فردا بازی جذاب خواهد بود. آنها بازیکنان سرعتی و تکتیکی دارند و دنبال فوتبال بازی کردن هستند و ما هم فوتبال خوبی را انجام می‌دهیم. فکر می‌کنم تقابل دو تیم یک بازی فنی و با کیفیت بالا را رقم بزند و امیدوارم بازیکنان ما مثل 4 بازی گذشته با انرژی بازی کنند تا فردا هم یک بازی خوب را رقم بزنند و بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که ظاهرا قرار بود امروز نشستی در کمیته اخلاق برای پیگیری وضعیت فرزاد حاتمی برگزار شود و آیا تکلیف این بازیکن مشخص شده یا خیر، گفت: قرار است امروز عصر نشستی در مورد حاتمی برگزار شود و ما تا آن زمان باید منتظر بمانیم تا ببینیم وضعیت او چه خواهد شد. امسال فقط 10 بازیکن بزرگسال داریم که فرزاد حاتمی یکی از آنهاست و در نبود او ما ضرر می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: بازیکن دچار اشتباه شده ولی خطای آن به گردن باشگاه افتاده و می‌توانستند از نظر مالی او را جریمه کنند اما اینکه باشگاه را از داشتن بازیکن محروم کنند رای چندان مناسبی نیست و فکر می‌کنم این حکم سخت‌گیرانه است. 

گل‌محمدی در خصوص آخرین وضعیت مصدومان تیمش گفت: هادی محمدی خیلی وقت است که با ما نیست و سینا عشوری،‌ محمد نوری و آغاسی را در اختیار نداریم. فرزاد حاتمی نیز محروم است و فعلا از وجود او محروم هستیم. 

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از پایان نشست خبری در پاسخ به سؤال یکی از گزارشگران تلویزیون مبنی بر اینکه این روزها شایعات زیادی پیرامون پاس ندادن بازیکنان پرسپولیس به هم مطرح می‌شود،‌گفت:‌من خلاصه بازی را کاملا مشاهده کردم و اصلا چنین چیزی وجود نداشت. فکر می‌کنم این صحبت‌ها از سر توهمات بود و معمولا تیم‌های بزرگ چنین حاشیه‌هایی را تحمل می‌کند. 

وی در خصوص اینکه بازی پرسپولیس در عمان برگزار می‌شود، گفت: متاسفانه این قرعه اصلا مناسب نماینده‌های ایرانی نبود و ای کاش بازی در یک کشور دیگر برگزار می‌شد. ای کاش بازی را به آسیای میانه یا کشور ازبکستان یا جای دیگری منتقل می‌کردند و اینگونه نتایج بیشتر به نفع فوتبال کشورمان بود. ولی الان شرایط یکطرفه به نفع عربستانی‌ها است که به نظر می‌رسد این کار درست نباشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار