کشتی‌گیر گیلانی در حین برگزاری مسابقات کشتی پیشکسوتان کشور در تبریز دارفانی را وداع گفت.
کد خبر: ۴۸۲۰۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹ 22 August 2017
به گزارش تابناک تبریز، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، حبیب مقصودی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز در مورد فوت کشتی‌گیر گیلانی در رقابت‌های کشتی پیشکسوتان کشور اظهار کرد: تمامی تمهیدات پزشکی در سالن پورشریفی تبریز در خلال برگزاری رقابت‌های کشتی نونهالان، خردسالان و پیشکسوتان مهیا بود.

وی با تسلیت فوت این کشتی‌گیر به خانواده این قهرمان و جامعه کشتی کشور افزود: 2 پزشک عمومی و یک پزشک متخصص قلب به همراه یک دستگاه آمبولانس در سالن حضور داشتند. مرحوم حسین نیک‌نژاد در حین رقابت دچار ایست قلبی شد که ابتدا عملیات احیا توسط پزشکان انجام گرفت و سپس وی با آمبولانس به نزدیک‌ترین بیمارستان انتقال یافت که در کمال تأسف بعد از انتقال به بیمارستان دارفانی را وداع گفت‌.

مقصودی در ادامه تصریح کرد: در فاصله کوتاهی از سالن برگزاری رقابت‌ها 2 بیمارستان بزرگ وجود دارد.

وی افزود: در طول برگزاری 10 روز مسابقات در 3 رده سنی در تبریز در دو رشته فرنگی و آزاد به بهترین نحو میزبانی، مسابقات برگزار شد.

به گزارش تابناک تبریز، حسین نیک‌نژاد از استان گیلان که در مسابقات پیشکسوتان قهرمانی کشور در تبریز حضور داشت در هنگام مسابقه دچار ایست قلبی شد و بعد از انتقال به بیمارستان دارفانی را وداع گفت‌. این کشتی‌گیر در رده‌ی سنی 55 تا 60 سال کشتی می‌گرفت و در بازی یک‌ چهارم نهایی در مسابقه با نماینده اصفهان این اتفاق تلخ رخ داد.‌
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار