"عليرضا رحيمي" از كانديداهاي شهرداري تبريز با صدور بيانيه اي انصراف خود را اعلام کرد.
کد خبر: ۴۸۲۰۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷ 22 August 2017
بيانيه عليرضا_رحيمى در انصراف از كانديداتورى شهردارى_تبريز :

با عرض سلام و احترام
خدمت مردم شریف و بزرگوار تبریز

بي شك قرار گرفتن در جايگاه خدمتگزاري مردم قهرمان و سربلند تبريز همواره افتخاري بزرگ و ارزشمند است. شايد در طول حيات هركس اين فرصت تنها براي يكبار پيش بيايد كه در جايگاه كانديداتوري و احيانا احراز سمت شهرداري كهن شهر تبريز به اداي وظيفه بپردازد.

اهميت و شيريني اين اتفاق زمانی صدچندان ميشود كه احراز اين سمت از سوي معتمدین مردم و برگزيدگان پارلمان_شهري به كسي پيشنهاد شود.

اينجانب بعنوان فرزند كوچك و عاشق تبريز و آذربايجان اين افتخار را داشتم كه از سوي تعداد قابل توجهي از اعضاي محترم شورای شهر بعنوان كانديداي پست شهرداري تبريز معرفي شوم كه اين مسئله نشان از بزرگواري و سعه صدر و وسعت ديد اين عزيزان و نيز اعتقاد به شعار جوانگرايي در مديريت از سوي ايشان است.

روندي كه منجر به قرارگيري اينجانب در جمع هشت نفر گزينه نهايي شهرداري تبريز گرديد براي اين حقير باعث غرور و مباهات بوده و مويد التزام عملي اعضاي محترم شورا به ساز و كارهاي مدني و مردمسالارانه ميباشد.

خدا را گواه ميگيرم كه لحظه اي منافع شخصي را بر منافع شهر و ديار و مردم بزرگوارش مقدم و مرجح ندانسته ام، از اين رو و در مقطع كنوني با احترام به اعضاي محترم #شورا و سپاس از لطفي كه تا اين مرحله به بنده داشته اند و جهت حفظ انسجام و يكپارچگي اعضا  در انتخاب شهردار و ايجاد فرصت و ظرفيت جهت بهره گيري از تجربيات بزرگان، انصراف خود از كانديداتوري_شهرداري_ تبريز را اعلام می نمایم.

همچنین بعنوان يك شهروند كه از شانس بالایی براي قرار گرفتن در پست شهرداري تبريز برخوردار بوده، همواره پيگير مطالبات مردمي از شورا و شهرداري خواهم بود و بعنوان يك فعال مدني و اجتماعي همواره در صحنه ام و تا پاي جان براي اعتلاي نام تبريز عزيز تلاش خواهم كرد.

تبریز مرا راحت جان خواهد بود
پیوسته مرا ورد زبان خواهد بود
تا درنکشم آب چرنداب و گجیل
سرخاب ز چشم من روان خواهد بود

فرزند کوچک شما
و خادم مردم تبریز و آذربایجان
دکتر علیرضا رحیمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار