علیرضا رحیمی برادر زن دبیری(رییس سابق شورای شهر تبریز) ، که به عنوان یکی از 8 کاندیدای تصدی سمت مهم شهرداری کلانشهر تبریز به شورای شهر معرفی شده بود امروز با صدور بیانیه ای انصراف خود را از ادامه رقابت با سایر کاندیداها برای رسیدن به صندلی شهرداری اعلام داشت.
کد خبر: ۴۸۲۲۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰ 22 August 2017
وی در بیانیه خود در حالی صراحتا ادعا نموده است که اکثریت اعضای شورای پنجم شهر از وی برای حضور در این رقابت سیاسی –مدیریتی دعوت به عمل آورده بودند اما معلوم نیست چرا وی ابتدا درخواست آنها را پذیرفته و برای ارائه برنامه در شورا حاضر شده و مهم تر اینکه به چه دلیلی متعاقبا از ادامه رقابت ها انصراف داده است؟شاید در حال راىزنى فهميده اکثريتى برای حمایت در کار نیست، رفتن را بر ماندن ترجیج داده که خود را آبرومندانه کنار بکشد.
 
به نظر می رسد این همان احساس اشتباهی است که در اطرافیان دبیری موج می زند. همچنانکه پیش تر در همین سایت نوشتیم تا چند روز قبل از اعلام انصراف دبیری هنوز هواداران وی برای لابی به منظور باقی ماندن وی در جایگاه ریاست شورا تلاش می نمودند و این در حالی بود که پیام انتخابات 29 اردیبشهت چیزی جز تغییر نبود.
 
البته کارشناسان اذعان می نمودند که احتمال دارد دبیری به شرطی از رقابت با شکور نفر نخست سیاسی انتخابات شورای پنجم کنار بکشد که مطمئن باشد گزینه او شهردار آتی تبریز خواهد شد و کاندیداتوری رحیمی نیز در همین سناریو قابل بررسی است .
 
با این حال از شواهد امر چنین به نظر می‌آید که تیم دبیری شکست را به صورت کامل پذیرا شده و در گوشه رینگ مسابقات منتظر روند امور آتی هستند.
 

رحیمی دربند پایانی بیانیه خود چنان به شورای شهر پنجم خطاب سخن می راند که گوئی به این  معتقد است است که اعضای شورای پنجم از درایت و عقلانیت سیاسی کمتری برخورداند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار