تسنیم:نایب رئیس مجلس از برگزاری جلسات اختصاصی رئیس قوه قضائیه برای حل مشکل سپرده‌گذاران در موسسات اعتباری خبر داد.
کد خبر: ۴۸۲۳۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ 22 August 2017
حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و برخوار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 31 مرداد) پارلمان در تذکری شفاهی با استناد به بند 11 ماده 24 آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: آقای سیف رئیس کل بانک مرکزی در تاریخ 20 تیر امسال و در جلسه غیرعلنی مجلس و نیز طبق جمع‌بندی‌های رئیس مجلس قرار شد ظرف 7 روز لایحه‌ای برای حل مشکلات موسسات اعتباری نظیر ثامن‌الحجج، کاسپین و البرز ارائه دهد اما این لایحه تاکنون به مجلس نیامده است.

وی افزود: از طرفی قرار شده که از ظرفیت‌هایی که می‌توان برای برون‌رفت از از این مشکل استفاده کرد، بهره گرفته شود؛ اما هنوز اقدامی در این زمینه نیز صورت نگرفته است.

حاجی‌دلیگانی خطاب به پزشکیان که ریاست جلسه رابرعهده داشت گفت: البته شما در این زمینه زحمت کشیده‌اید و برای این موضوع جلسه گذاشته‌اید، اما واقعا این جمعیت گرفتار شده‌اند و تا الان اموال برخی از اینها موجود است؛ اینها گرفتار شده‌اند البته لازم است قوه قضائیه کمک کند، شما عنایت کنید جلسه دیگری تشکیل دهید و از قوه قضائیه هم دعوت کنید.

نماینده مردم شاهین‌شهر تصریح کرد: چرا به داد مردم نمی‌رسند و جواب آنها را نمی‌دهند؟

پزشکیان در پاسخ به تذکر شفاهی نماینده شاهین‌شهر گفت: ما تاکنون جلساتی با قوه قضائیه داشته‌ایم و رئیس قوه قضائیه نیز اختصاصی جلساتی را برگزار کرده و دستورات لازم را داده و پیگیری می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار