یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا:
پرسپولیس تهران که پس از پیروزی برابر لخویای قطر به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده است برای رسیدن به نیمه‌نهایی باید از سد الاهلی عربستان عبور کند. بازی رفت دو تیم به میزبانی پرسپولیس و البته در ورزشگاه سلطان قابوس عمان از ساعت ۲۰:۳۰ امشب آغاز شده است. در ادامه می‌توانید گزارش لحظه به لحظه بازی را بخوانید.
کد خبر: ۴۸۲۵۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹ 22 August 2017
پرسپولیس تهران که پس از پیروزی برابر لخویای قطر به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده است برای رسیدن به نیمه‌نهایی باید از سد الاهلی عربستان عبور کند. بازی رفت دو تیم به میزبانی پرسپولیس و البته در ورزشگاه سلطان قابوس عمان از ساعت ۲۰:۳۰ امشب آغاز شده است. در ادامه می‌توانید گزارش لحظه به لحظه بازی را بخوانید.

این بازی بنا به مناقشات موجود میان ایران و عربستان در کشور ثالث و در ورزشگاه سلطان قابوس در مسقط عمان برگزار خواهد شد. ادهم خالد  اردنی داور این بازی است و حدود چهار هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند.

پرسپولیس 0 - الاهلی عربستان 1؛ غافلگیری پرسپولیسی ها در دقایق ابتدایی

پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور و مهدی طارمی
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

الاهلی عربستان:
محمد العویس، موتاز هوساوی، محمد الفتیل، سعید المولد، شیفو، کلود امیر، تیسیر الجسام، لئوناردو، حسین المقوی، صالح جمان العمری و عمر السوما
سرمربی: سرگی ربروف


گل
پرسپولیس 0 الاهلی 1: (عمر سوما، دقیقه 2): سوما مهاجم سوری و خطرناک الاهلی روی دفع ناقص بیرانوند در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و دروازه این تیم را در همان ابتدای بازی باز کرد.

پرسپولیس 0 الاهلی 2: (دسوزا، دقیقه 58): در میان حملات پردامنه پرسپولیس این الاهلی بود که بار دیگر موفق شد از تزلزل خط دفاعی سود برده و توسط دسوزا به گل دوم دست یابد.

پرسپولیس 1 الاهلی 2 (شجاع خلیل‌زاده، دقیقه  71): ارسال بشار رسن با ضربه سر علیپور همراه بود و توپ در دهانه دروازه با یک ضربه خلیل‌زاد به گل اول پرسپولیس بدل شد.

پرسپولیس 2 الاهلی 2: (دقیقه 83، گادوین منشا): روی اشتباه بازیکنان الاهلی، علیپور با یک پاس تک‌ضرب منشا را صاحب توپ کرد تا او با یک ضربه دقیق و استادانه با پای چپ درازه الاهلی را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.

دقایق حساس
دقیقه 9: حرکت مهدی طارمی در محوطه جریمه با شارژ مدافع الاهلی می‌توانست یک ضربه پنالتی نصیب پرسپولیس کند که داور از آن عبور کرد.
دقیقه 16: شوت محسن مسلمان با پای چپ و از پشت محوطه جریمه به صورت زمینی از کنار دروازه عبور کرد تا همچنان پرسپولیس در ایجاد موقعیت روی دروازه حریف ناکام بماند.

دقیقه 19: باز هم عمر سوما پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد اما شوت این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 31: شوت از راه دور صالح عجمان از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 34: خطا روی صادق محرمی پرسپولیس را صاحب یک ضریه کاشته کرد که بازیکنان این تیم روی ارسال فرشاد احمدزاده نتوانستد موفق عمل کنند و توپ به بیرون رفت.

دقیقه 35: بار دیگر خط دفاعی پرسپولیس فرصت ایجاد موقعیت شوتزنی از پشت محوطه جریمه را برای حمله وران الاهلی قرار داد و ضربه بازیکن سفیدپوش از کنار دروازه بیرانوند راهی اوت شد.

دقیقه 44: فرار فرشاد احمدزاده و ارسال او می توانست در محوطه جریمه روی سر طارمی بنشیند اما این فرصت از دست رفت.

پایان نیمه اول با پیروزی یک بر صفر الاهلی برابر پرسپولیس

دقیقه 48: پرتاب اوت وحید امیری در محوطه جریمه روی سر مهدی طارمی نشست و ضربه سر زیبای طارمی با واکنش عالی العویس، دروازه‌بان الاهلی همراه بود و به کرنر رفت.

دقیقه 49: ارسال کرنر توسط محسن مسلمان با برخورد ناقص توپ به پای علیپور در شش قدم می‌توانست دروازه الاهلی را باز کند که در ادامه توسط مدافعان سفیدپوش این موقعیت دور شد.

دقیقه 51: فرار مهدی طارمی می رفت پرسپولیس را صاحب موقعیت کند اما حضور به موقع مدافعان الاهلی مانع از رسیدن پاس او امیری شد.

دقیقه 55: شوت از راه دور المقوی اگرچه در چارچوب دروازه بیرانود بود اما با واکنش او به بیرون رفت.

دقیقه 63: پرسپولیس می توانست روی حرکت فرشاد احمدزاده درون محوطه جریمه به یک ضربه پنالتی دست یابد که داور باز اعتقادی به این اتفاق نداشت و دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 63: لئوناردو در محوطه جریمه و روی نقطه پنالتی صاحب یک موقعیت حطرناک می شود که توپ را به بالای دروازه پرسپولیس زد.

دقیقه 63 : گادوین منشا به جای مهدی طارمی وارد زمین می‌شود.

دقیقه 64: روی ضدحمله، الاهلی با همکاری سه بازیکن خود درون هجده قدم به بهترین موقعیت برای گل سوم رسید که دسوزا از روی خط شش قدم و دروازه خالی ضربه اش را به آسمان زد.

دقیقه 65: کمال کامیابی‌نیا به جای فرشاد احمدزاده وارد زمین شد.

دقیقه 66: بشار رسن به جای محسن مسلمان در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت.

دقیقه 72: ارسال درون محوطه جریمه برای علی علیپور فرصت فوق العاده‌ای را نصیب این مهاجم کرد که ضربه اش به سادگی در اختیار دروازه بان الاهلی قرار گرفت.

دقیقه  74: تعویض برای الاهلی، المقوی با شماره 11 بیرون آمد و سلمان با شماره 7 به جای او وارد زمین شد.

دقیقه 74: ارسال کرنر برای پرسپولیس یک موقعیت فوق العاده نصیب این تیم کرد که در رفت و برگشت عجیب توپ در شش قدم، ضربه محکم محکم محمد انصاری با کمترین اختلاف راهی اوت شد تا آه از نهاد پرسپولیسی ها بلند شود.

دقیقه 79: حرکت زیبای حسین ماهینی در گوشه محوطه جریمه و جا گذاشتن چند بازیکن الاهلی می‌توانست با یک ارسال خوب هم همراه باشد که ضربه پایانی ماهینی دقت لازم را نداشت.

دقیقه 82: عمر سوما، زننده گل اول الاهلی از بازی خارج شد و حمدان به جای او وارد زمین شد.

دقیقه 86: شجاع خلیل‌زاده از داور اردنی بازی کارت زرد دریافت کرد.

در حاشیه
حسین ماهینی در این دیدار به پست مدافع چپ بازگشته و بازوبند کاپیتانی را در غیاب سیدجلال حسینی در اختیار گرفته است.
* نکته عجیب و البته قابل پیش بینی ترکیب پرسپولیس حضور محسن ربیع خواه و نیمکت نشینی کمال کامیابی نیا شده است.
* شجاع خلیل زاده، خرید جدید پرسپولیس تنها بازیکنی است که از جمع بازیکنان جدید در ترکیب اصلی حاضر شده است.
* حضور 150 هوادار ایرانی با حضور روی سکوهای استادیوم سلطان قابوس به حمایت پرسپولیس می‌پردازند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار