سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در نیمه اول بازی با احتیاطی را شاهد بودیم.
کد خبر: ۴۸۲۵۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱ 22 August 2017
 یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی دو بر صفر تراکتورسازی مقابل سایپا، گفت: نیمه اول  یک بازی متعادل بود و دو تیم می‌خواستند شناخت پیدا کنند و احتیاط بیش‌از حد داشتند.
 
بعد از وقفه شرایطی پیش آمد که توانستیم از فرصت‌ها استفاده کنیم و به گل برسیم. این برد را مدیون هواداران هستیم. از همه تشکر می‌کنم و به این هواداران افتخار می‌کنم. بودن این تیم فقط یک دلیل دارد و آن هم هوادران هستند. با اتفاقاتی که افتاد اگر آنها نبودند شاید تیم نابود می‌شد. به عشق آنها تمرین می‌کنیم و از بازیکنان تشکر می‌کنم که با جان و دل تمرین و بازی می‌کنند. مشکلات زیادی داریم اما با این وجود بازیکنانم تلاش می‌کنند و مشکلات را شکست می‌دهند.

در بازی‌های قبلی مستحق شکست نبودیم. فرصت زیادی داشتیم، اما نتوانستیم گل بزنیم. از 5 بازی کسب 6 امتیاز شاید شرایط خوبی نباشد، اما با مشکلاتی که داشتیم این نتایج قابل پیش‌بینی بود. با کیفیتی که بازیکنان ما در این بازی‌ها نشان دادند توانستند مشکلات را برطرف کنند. امیدوارم در ادامه شرایط‌مان بهتر شود.

 

به تعطیلی لیگ احترام می گذاریم


باید بگویم که شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است، اما یک سری اولویت‌های به نام تیم ملی وجود دارد که همه باید به آن احترام بگذارند تا تیم ملی در جام‌جهانی حضور موفقی داشته باشد. امیدوارم از این تعطیلات به نحوه احسن استفاده کنیم.

 در شروع همه تیم‌ها مشکلات خاص خود را دارند. هرچه بازی‌های بیشتر برگزار می‌شود بازیکنان می توانند شرایط بهتری پیدا کنند. دلیل اصلی اینکه بازیکنان ما از هفته‌های اخیر بهتر می‌شوند هم همین است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار