رکنا:حمید صفت شاید با شهادت مادرش و تحقیقات در مورد چگونگی مرگ پدر ناتنی اش از مجازات نجات یابد.
کد خبر: ۴۸۲۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸ 23 August 2017
 از طرف دیگر حمید صفت متهم پرونده همزمان با ادامه تحقیقات، به دستور قاضی منافی‌آذر برای بررسی صحت سلامتی روحی و روانی‌اش در زمان حادثه به پزشکی قانونی معرفی شد.


سومین اقدام که می تواند روند پرونده را به سوی آزادی حمید صفت پیش ببرد، شهادت همسایه هایی است که شاهد لحظه درگیری حمید صفت و ناپدری اش بودند. وکیل حمید صفت بیان کرد: هنوز شهادت همسایه ها اخذ نشده است و امیدواریم تحقیق از این شاهدان به روشن شدن حقیقت کمک کند.


قصور پزشکی باید بررسی شود


امجدی، وکیل پرونده حمید صفت به موضوع قصور پزشکی اشاره کرد و گفت: مادر حمید صفت پیش از مرگ شوهرش در کنار او بود، مادر حمید صفت پس از اینکه متوجه شد حال شوهرش مساعد نیست موضوع را با کادر درمانی بیمارستان در میان گذاشت اما به گفته وی پاسخ مناسبی دریافت نکرد تا اینکه پس از ساعاتی حال ناپدری حمید صفت وخیم شد و جان باخت.


وی اضافه کرد: ما پیگیر هستیم تا پس از تکمیل گزارش پزشکی قانونی موضوع قصور پزشکی را در پرونده مطرح کنیم تا اینکه حقیقت ماجرا مشخص شود.


امجدی در ادامه خاطرنشان کرد: ما هنوز با خانواده مقتول برخوردی نداشته ایم و هنوز تحقیقات پرونده تکمیل نشده است.


حمید صفت، خواننده رپ و مطرح کشور در ۲۴ مردادماه امسال در یک سناریوی ناخواسته با ناپدری خود در محله شیخ بهایی تهران درگیر شد و روز شنبه مورخ ۲۸ مرداد ماه هوشنگ، ناپدری حمید صفت در بیمارستان جان باخت.


حمید صفت، خواننده رپ کشورمان ساعاتی بعد خود را به کلانتری ۱۴۵ معرفی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار