فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی ایجاد تحریم و مشکلات اقتصادی را از ترفندهای دشمنان در جنگ نرم عنوان کرد.
کد خبر: ۴۸۴۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 26 August 2017
به گزارش تابناک تبریز از سپاه عاشورا، سردار غلام عسکر کریمیان در دیدار با هیات رئیسه اتاق اصناف تبریز و مسئولان اتحادیه های صنفی و سازمان بسیج اصناف استان با بیان اینکه اصناف بازوان قدرتمند انقلاب برای مقابله با نقشه دشمنان قسم خورده این کشور هستند، اظهار داشت: اصناف و بازاریان به عنوان سربازان آتش به اختیار انقلاب امروز نیز همچون زمان جنگ نقش آفرینی خود را نشان خواهند داد.

وی اضافه کرد: حرکت اصناف و بازاریان در دوران جنگ نسبت به توانایی هایشان در جبهه حاضر می شدند و به رزمندگان خدمت رسانی می کردند و از  مال و جان خود برای پیروزی انقلاب می گذشتند.

 سردار کریمیان ادامه داد: شهیدحاج رضا گاودار اکبری از شهدای اصناف با تعطیلی مغازه مکانیکی خود در جبهه به تعمیر ماشین الات می پرداخت تا مشکل رزمندگان اسلام را حل کند و در این راه به درجه رفیع شهادت نائل شد و این حرکت از شاخصه های اصناف انقلابی است که باید الگوی اصناف و بازار قرار گیرد.

 وی اظهارداشت: مسئولان برای رسیدن به اقتصاد پایدار به سخنان و مشکلات اصناف گوش فرا داده و از راهکارهای آن ها استفاده کنند چراکه محقق شدن شعار اقتصاد مقاومتی بدون همراهی اصناف و بازاریان غیر ممکن است و تعامل هر چه بیشتر بسیج با اصناف موجب می شود دشمنان در جنگ اقتصادی ناامید گردند.

 هیئت رئیسه اتاق اصناف نیز در ادامه این دیدار به بیان مشکلات و بیان نقاط قوت و ضعف بازار تبریز پرداخته و در پایان از همسر شهید رضا گاودار اکبری تجلیل شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار