طالبی: وکیلم بعد از سه سال رفت‌وآمد خسته شد و به AFC شکایت کردیم
بازیکن پیشین تیم تراکتورسازی که از این باشگاه به AFC شکایت کرده، می‌گوید که پس از سه سال رفت و آمد این کار را انجام داده است.
کد خبر: ۴۸۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 03 September 2017
 فرشید طالبی درباره روند شکایتش از باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: بعد از اینکه از باشگاه تراکتورسازی شکایت کردم، مانند سه چهار سال اخیر، باز هم هیچ خبری از مسئولان این باشگاه نشد. سه سال است که وکیلم دنبال گرفتن طلبم از تراکتورسازی است، اما آخر گفت که دیگر خسته شدم و به همین خاطر به AFC شکایت کردیم. مسئولان باشگاه تراکتورسازی در این مدت هیچ کاری نکردند و مثل این سال‌ها، بعد از شکایت هم اهمیتی ندادند.

وی افزود: سه سال است که وکیلم می‌آید و می‌رود، اما به جایی نمی‌رسد. هواداران تراکتورسازی هم باید بدانند که مشکل از بازیکنان نیست.

بازیکن پیشین تراکتورسازی خاطرنشان کرد: عدم پرداخت کامل حق و حقوق به بازیکنان در فوتبال ما عادت شده است. اگر یک باشگاه به تعهداتش عمل کند، انگار کار بزرگی کرده است. در فیفا هم از این اتفاقات تعجب می‌کنند. هر سال می‌گویند تیم‌های بدهکار را از لیگ برتر کنار می‌گذاریم، اما نمی‌توانند آن را اجرا کنند، چون همه تیم‌ها بدهکار هستند و اگر این کار را بکنند، باید درِ لیگ را ببندند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار