پیش بازی گسترش - پرسپولیس
در دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر، فردا (پنجشنبه) دو تیم گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس تهران از ساعت 19:30 در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۴۹۰۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱ 06 September 2017
به گزارش "تابناک تبریز"،این دیدار معوقه با توجه به حضور پرسپولیس در مرحله 1/4 لیگ قهرمانان آسیا با تاخیری یک هفته ای برگزار می شود.
شاگردان برانکو با تعویق این دیدار صدر جدول را با یک بازی کمتر به تیمی تازه وارد سپروه اند که تا اینجای کار، شگفتی آفرین ظاهر شده است.
 
 
حضور پارس جنوبی، پدیده ی این فصل لیگ برتر بالای سر پرسپولیسی ها،  عاملی شده تا سرخ های پایتخت نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار داشته باشند تا از حریف تازه وارد در صدر جدول عقب نمانند.

اما نکته ای که پرسپولیسی ها را بیشتر از همیشه امیدوار به برد در تبریز می کند، آمار فوق العاده سرمربی کروات شان در تبریز است.

برانکو از زمان حضورش در نیمکت پرسپولیس، 11 بار مقابل تیم های تبریزی قرار گرفته که حاصل اش 9 برد و 2 تساوی بوده که 5 برد آن در تبریز به دست آمده است.
شاگردان برانکو هر 2 تساوی را مقابل تیم اول تبریز یعنی تراکتور کسب کرده اند و آمار آن ها در برابر گسترش فولاد و ماشین سازی 100 درصد پیروزی است.

در 4 دیدار قبلی برابر آبی های تبریز، شاگردان برانکو، 3 بار با نتیجه 1-0 پیروز میدان بوده اند و یک بار هم با نتیجه خرد کننده ی 4-2 گسترش را در تبریز شکست داده اند.

با توجه به برتری مطلق آماری، هواداران پرسپولیس به موفقیت تیمشان در بازی فردا و در شهر محبوب سرمربی اشان خیلی امیدوارند اما در آن سوی میدان نیز داستان دیگری در جریان است. بوناچیچ دیگر مرد کروات میدان به خوبی می داند که در صورت عدم کسب نتیجه دلخواه ناقوس برکناری برایش به صدا در خواهد آمد.

گسترش فولاد این فصل با ایجاد تغییراتی عمده در بخش مدیریتی و کادر فنی، لیگ برتر را بسیار بد آغاز کرده است.
آن ها در 4 بازی قبلی تن به 3 شکست متوالی داده اند و تنها یک بار آن هم در دقایق پایانی و در عین خوش شانسی، موفق به پیروزی برابر سپیدرود رشت شده اند.
بدین جهت در صورت کسب نتیجه ای غیر از برد به نظر می رسد فشار ها بر روی مدیرعامل جدید این تیم که سال اول حضورش به عنوان نفر اول یک باشگاه را تجربه می کند و شخص لوکا بوناچیچ بیشتر و بیشتر شود.

حال باید منتظر ماند و دید آیا برانکو همچنان به نتایج رویایی خود مقابل نمایندگان تبریز ادامه خواهد داد یا لوکا با مات کردن هموطن خود، استارت موفقیت در این فصل را با بردی اررشمند خواهد زد؟

 حامد حاجی محمدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :