پیش بازی پدیده - تراکتور درجام حذفی
مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی فوتبال در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۰۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳ 07 September 2017
به گزارش تابناک تبریز؛ پس از اتمام بازی های تیم ملی در رقابتهای مقدماتی جام جهانی دوباره بازی های داخلی شروع می شود. آن جایی که در مرحله سوم جام حذفی تیم‌های لیگ برتری وارد مسابقات خواهند شد تا تنور بازی‌ها گرم شود.
 
در یکی از مهم تریم بازی های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در یک دیداری سخت تراکتور مهمان پدیده مشهد است.
 
تراکتورسازی که امتیازات ابندایی فصل را با تمام مشکلات و با بدنشانسی از دست داد؛ با تدابیر کادرفنی توانست از دو دیدار گذشته خود امتیازات کامل بازی را کسب کند و در لیگ به سرو سامان برسد.
 
تراکتور پس از تعطیلات لیگ برتر، این بار آماده مصافی سخت با پدیده مشهد میشود. پدیده ای که با شکست دادن استقلال در ورزشگاه آزادی با روحیه‌ای خوب به مصاف تراکتورسازی می‌رود. پدیده در این سه سال معمولا مقابل تراکتورسازی خوب نتیجه گرفته است.
پدیده در ۹ بازی که مقابل تراکتورسازی قرار گرفته تنها یک بار شکست خورده و یک بار هم این تیم را از جام حذفی حذف کرده است.
 
این آمار نشان میدهد که پدیده به نوعی گربه سیاه تراکتورسازی است. تراکتور که تنها در فصل گذشته توانست پدیده را از پیش رو بردارد امیدوار است این روند را در این بازی خارج از خانه نیز ادامه دهد.
 
تراکتور سازی در سال گذشته توانست به دیدار نهایی جام حذفی صعود کند و دیدار نهایی را به نفت تهران واگذار کرد تا نایب قهرمان رقابتهای سال گذشته جام حذفی شود.
 
اما این فصل تراکتورسازی با یحیی گل محمدی که متخصص فتح جام حذفی؛ پای به میدان این رقابتها گذاشته که بتواند با این بار فاتح این جام شود.
 
تراکتور باری این دیدای محروم و مصدوم ندارد و دست یحیی برای انتخاب ترکیب اصلی باز است.
این دیدار از ساعت 18:15 روز چنج شنبه در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد براگزار خواهد شد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار