دبیر ستاد برگزاری سی‌و‌دومین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان گفت: شعار تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان در راستای مبارزه با دوپینگ تغییر یافت.
کد خبر: ۴۹۱۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 10 September 2017
به گزارش تابناک تبریز از اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، ابراهیم فیروزی دبیر ستاد برگزاری سی‌و‌دومین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان گفت: شعار تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان در راستای مبارزه با دوپینگ و برای برجسته کردن اهمیت رقابت سالم ورزشکاران تغییر کرد‌.

وی افزود: در سال 2012 برگزارکنندگان تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان تصمیم گرفتند با توجه به دغدغه‌های روزافزون موجود در ورزش دوچرخه‌سواری ایران و جهان و با بهینه کاوی از تورهای معتبر دیگر شعار تور به ابتکار ستاد برگزاری انتخاب گردید.‌

فیروزی ادامه داد: این مهم از سال 2013 و هم‌زمان با برگزاری تور بیست‌و‌هشتم با درج شعار "پاک پیروز شو " در دفترچه‌ی راهنما، وب‌سایت رسمی و تمامی محصولات تبلیغاتی تور جامه‌ی عمل پوشید‌.

دبیر برگزاری ستاد سی‌و‌دومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان تصریح کرد: این شعار نشان‌دهنده‌ی دیدگاه تور در راستای تشویق و حمایت دوچرخه‌سواران شرکت‌کننده در مسابقه به پیروزی پاک و تقبیح دست زدن به استفاده از توان‌افزاهای دارویی، مکانیکی و هرگونه ارتکاب عمل غیرورزشی در طول مسابقه بود.‌

فیروزی اظهار داشت: این مهم تا سال 2016 به قوت خود باقی بود تا اینکه برگزارکننده را بر آن داشت تا بازنگری بر شعار تور داشته باشد. شعار می‌بایست جوهره‌ی سازمان و تاثیرگذاری مضاعف و جایگاهی باورپذیر برای سازمان خود در اذهان ایجاد نماید‌.

وی گفت‌: با این رویکرد و در نظر گرفتن این خصیصه‌ها و البته همسویی با برنامه‌ی مفصل فدراسیون دوچرخه‌سواری در ایجاد و پایش برنامه‌ی سلامت دوچرخه‌سواران به‌طورجدی‌؛ شعار "ما دوچرخه‌سواری پاک و یک برنده‌ی واقعی را می‌ستاییم " نامگذاری شد تا ضمن تبدیل سال 2017 به نقطه‌ای عطف در تاریخ برگزاری تور؛ گام‌های نخستین برای مبارزه با تقلب در ورزش دوچرخه‌سواری برداشته شود‌.

سی‌و‌دومین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان در سطح نیمه حرفه‌ای از 16 الی 21 مهر در 6 مرحله در مسیر استان‌های آذربایجان‌شرقی ،اردبیل و آذربایجان‌غربی به مسافت 1014 کیلومتر برگزار خواهد شد‌.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار