معاون سیاسی امنیتی استاندار:
معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت:حفظ وحدت و انسجام ملی باید در اولویت باشد و امروز نباید جناح‌ها و گروه‌های وفادار به نظام در مقابل هم قرار گیرند.
کد خبر: ۴۹۱۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷ 10 September 2017
سعید شبستری خیابانی عصر امروز  در آئین معارفه فرماندار سراب  و تکریم فرماندار سابق اظهار داشت: اساس انقلاب اسلامی و محور تمام کارها خدمت به مردم است.

وی گفت: مردم ایران اسلامی همیشه در لحظه‌های حساس در خدمت نظام بودند و در آزمون‌های مختلف امتحان خود را پس دادند.

شبستری با بیان اینکه رئیس جمهور متعلق به همه مردم است، تصریح کرد: همه ما باید در خدمتگزاری به مردم؛ عمل به منویات مقام معظم رهبری پیشقدم باشیم.

وی با یادآوری کارهایی که در دولت تدبیر و امید انجام گرفته است، افزود: مردم خود بهترین قاضی و داور هستند و دغل باز را از خدمتگزار تشخیص می‌دهند.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت:حفظ وحدت و انسجام ملی باید در اولویت باشد و امروز نباید جناح‌ها و گروه‌های وفادار به نظام در مقابل هم قرار گیرند.

وی یادآور شد: قالب‌هایی مثل اصول گرایی و اصلاح طلبی مانعی در خدمتگزاری نیست و تلاش دشمنان برای ایجاد تقابل و دوگانگی در کشور است.

شبستری رتبه بالای سراب در امنیت عمومی را نشان دهنده انسجام و وحدت در شورای تامین و دیگر ارگان‌های مربوط در این حوزه عنوان کرد و گفت: تولید و اشتغال در بستر امنیت رونق می‌یابد و نیروی توانمند انسانی و فراهم شدن زمینه فعالیت آنها، راهکار رسیدن  به توسعه پایدار است.

 

شبستری در ادامه با تاکید بر اینکه کسانی که مسبب بی نماینده ماندن شهرستان‌های اهر و هریس شدند در قیامت پاسخگوی حق الناس باشند، اضافه کرد: این دو سالی که از انتخابات گذشته هنوز دلایل ابطال را نگفته اند و فشار آوردند که باید انتخابات ابطال شود.

وی اظهار داشت: رئیس جمهوری که با 65 درصد آرای مردم انتخاب می‌شود تنها رئیس جمهور یک جناح و گروه خاصی نیست، انتخابات تمام شده ولی برخی‌ها هنوز مرزبندی کرده و انگ تراشی می‌کنند در حالی که دشمن سر گرم کار خود بوده ولی در داخل کشور دشمن تراشی می‌کنند.

شبستری با تاکید بر اینکه وقتی یاس و ناامیدی بر مردم حاکم شود حتی بروز ترین امکانات گره از مشکلاتشان باز نمی‌کند، بیان داشت: مردم باید به آینده امیدوار باشند و خانواده بزرگ دولت با نگاه مثبت مدیران خود این امر را محقق می‌کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه دوران انگ تراشی به پایان رسیده و نباید با سخنان بی خود سرمایه گذاران را فراری داد، یادآور شد: دولت که اکنون مکلف به ایجاد یک میلیون شغل است آیا می‌تواند به تنهایی از عهده کار بر آید؟ قطعا خیر، اگر اراده مردم نباشد کاری از پیش نمی‌توان برد.

وی بیان کرد: عابدی فرمانداری اخلاق مدار و بسیجی است و محمودی فرماندار جدید این شهرستان یکی از مدیران موفق استان آذربایجان شرقی است که هر دو این عزیزان قصدی جز خدمت ندارند.

شبستری با بیان اینکه مدیریت ارشد آذربایجان شرقی نسبت به شهرستان اهر و ارسباران نگاه ویژه ای دارد و برای توسعه این منطقه تلاش می‌کند، گفت: سعی داریم تا اهر و ارسباران در حوزه‌های مختلف در مسیر توسعه قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: توسعه در گرو تلاش شبانه روزی مدیران است و اگر مدیری ضعیف باشد و نتواند خواسته مردم را اجابت کند برکنار می‌شود در این خصوص با کسی تعارف نداریم در صورتی که مدیری تلفن همراه خود را خاموش کرده و در شهرستان ساکن نباشد باید کنار گذاشته شود.

وی با انتقاد از اینکه در زمانی که بودجه کشور بیش از الان بود ولی اقدامی نکردند و با عوام فریبی مردم را گول زدند، خاطرنشان کرد: زمانی که پول از پارو بالا می‌رفت برای این مردم کاری نکردند و با پول‌های کلان برای همدیگر سکه هدیه می‌دادند در حالی که ما مدعی هستیم فرمانداران مان پاک دست و کاری هستند سوابق آنها نیز نشان دهنده همین امر است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :