معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی گفت: دکتر اسماعیل جبارزاده از گزینه های مطرح برای تصدی معاونت سیاسی وزارت کشور است.
کد خبر: ۴۹۱۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶ 11 September 2017
سعید شبستری روز یکشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان بستان آباد در مصاحبه با ایرنا با بیان اینکه هنوز شخص خاصی برای تصدی استانداری آذربایجان شرقی ابلاغ نشده و تنها در گروه ها و فضاهای مجازی موضوع این مطرح است، افزود: دکتر جبارزاده یکی از گزینه های جدی و مطرح در وزارت کشور برای تصدی معاونت سیاسی این وزارتخانه است.
وی در ادامه تغییرات در سطح مدیران استان را امری طبیعی و در جهت افزایش کیفیت خدمات و رضایتمندی مردم برشمرد و ادامه داد: تغییر مسئولیت ها بر اساس ظرفیت های افراد اتفاق می افتد و بر اساس تجربه و توان و نیازهای هر منطقه نسبت به تغییر افراد اقدام می شود.
شبستری با اشاره به وحدت و همدلی بین اعضای شورای تامین در سراسر استان و تلاش استاندار برای تامین آرامش و همدلی در تمامی سطوح افزود: با همت مدیران و مسئولان امنیتی استان آدربایجان شرقی امن ترین استان کشور و یکی از بهترترین مناطق برای سرمایه گذاری و جذب گردشگر بشمار می رود.
به گزارش ایرنا، در چند روز گذشته چند گزینه به عنوان جایگزین استاندار آذربایجان شرقی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مطرح شده ولی به صورت رسمی تا کنون تائید نشده است.
امروز با حضور معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی، سید علی حسینی موسوی به عنوان فرماندار جدید شهرستان بستان آباد معرفی و از خدمات بدر شکوهی تقدیر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :