قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در تبریز:
هفتمین همایش دبیران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان های سراسر کشور امروز بیستم شهریور به میزبانی تبریز آغاز شد.
کد خبر: ۴۹۲۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 11 September 2017
به گزارش تابناک تبریز، سردار علی مؤیدی قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با اشاره به اینکه اهداف بلندی در این همایش ها ترسیم می شود و دست اندرکاران باید آن ها را تشریح کنند افزود در برنامه ششم اهدافی برای ما ترسیم شده است و باید طبق آن اقدامات لازم را انجام دهیم.

سردار مؤیدی تصریح کرد: این نشست یک نشست آموزشی است و باید تجارب موفق در زمینه مبارزه با مواد مخدر انتقال یافته و همایش ها باید خروجی مثبتی داشته باشند و طوری نباشد که احساس کنیم وقت را تلف کرده ایم.

وی اضافه کرد: حداکثر استفاده از همایش ها باید انجام گیرد و همایش ها به عنوان کارگاه تلقی شود و در سال دو مرتبه این همایش برگزار می شود.

سردار مؤیدی ابراز داشت: علت انتخاب استان آذربایجان شرقی برای میزبانی این جلسه ان بود که در حوزه مبارزه با مواد مخدر شاهد نتایج موفقی بوده ایم و قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: کارهایی که در استان آذربایجان شرقی دیده ام در استان های دیگر یا ندیده ام و یا کم دیده ام ؛ تبریز بدون گدا یک افتخار تاریخی است.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور تصریح کرد: هدف از تعیین این استان برای میزبانی استفاده از تجربیات استان است و امیدواریم این موضوعات را در استان های دیگر پیاده کنیم.

 

مویدی با اشاره به اینکه اکثریت معتادان، مبتلا به مواد مخدر سنتی هستند ابراز داشت: میزان مصرف مواد سنتی بیش از صنعتی است ولی نگران سوق یافتن به سمت روان‌گردان‌ها هستیم.

وی کوپنی شدن و دولتی شدن توزیع مواد مخدر را حرکت نامناسبی دانست و گفت: نباید به این بحث ورود پیدا کنیم و اعتقادی به آن نداریم.

 
وی افزود: من در حاشیه این همایش از تاسیس مرکز ماده 16 استان احساس غرور کردم و در آن هم فکر و هم برنامه و نوآوری و نهایتا تبدیل به محصول را دیدم ؛ نظم و به هم پیوستگی ماده 16 باید یک الگو برای استان های دیگر باشد ؛ در مرکز ماده 16 تبریز 500 نفر نگهداری می شود و در قسمتی به تولید فرش ابریشم مشغول هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار