یادداشت روز تابناک تبریز
وقتی سرلشکر صالحی فرمانده سابق ارتش در مراسم تودیع حجه الاسلام و المسلمین آل هاشم شرکت کرد ، بغض گلویش را گرفت و امان صحبت را برید.
کد خبر: ۴۹۲۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ 11 September 2017
وقتی سرلشکر صالحی فرمانده سابق ارتش در مراسم تودیع حجه الاسلام و المسلمین آل هاشم شرکت کرد ، بغض گلویش را گرفت و امان صحبت را برید.
 
او به مجری برنامه گفت نمی توانم سخنرانی کنم اما از زبان من بگوئید ارتش این سید شریف را از دست می دهد. معنای سید شریف برای بسیاری از نخبگان و حتی دوستان این شخصت محترم  نامشکوف بود تا اینکه بعد از انتصاب ایشان به سمت نمایندگی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی ، عملکرد این عالم عامل ، دلها را متوجه شرافت های این بزرگوار نمود.
 
 
حضور او به مثابه نفسی تازه بود که در رگ های انقلابی گری استان دمیده شد.
حضور مردمی وی در مراسمات ، آنهم کاملا بدون تشریفات بسیاری از کینه توزی های دشمنان نظام را نقش بر آب نمود. انهایی که تلاش می نمودند القا کنند همواره بین مردم و مسئولین نظام فاصله هایی وجود دارد و ..
 
تعهد او به حفظ همه سرمایه های انسانی استان برگ دیگری در اثبات حقانیت طریقت او است. اهمتمام جدی او به رعایت نظم و ماجرای خداحافظی ایشان از مراسم اوقاف به دلیل شروع نشدن به موقع مراسم زبانزد همه شده است .
 
اما اگر بخواهیم شرافت او را درست معنا کنیم باید به رفتار صحیح ایشان در عید غدیر امسال اشاره کنیم. با اینکه ایشان بر پدر خویش ولایت دارد اما به شرط ادب این حجه الاسلام بود که به خدمت آیت الله رسید و آنجا منتظر حضور مهمان سادات گردید. این شاید همان شرافتی است که برخی از ائمه نیز با آن امتحان شده اند . مانند داستان یوسف و یعقوب که یوسف به دیدار یعقوب از اسب پیاده نشد و ثلاله او از پیامبری منع شد.
حال با این رفتارها بهتر می توان فهمید که سرلشگر صالحی چرا به ایشان سید شریف لقب داده اند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
خداوند ايشان را حفظ كند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار