نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه روحانیون مسئولیت سنگینی در جنگ فرهنگی دارند گفت: امروز برنامه فرهنگی سنتی جوابگوی تهدیدات فرهنگی دشمن نیست و برای مقابله با این تهدیدات برنامه‌های فرهنگی ابتکاری و جدیدی اتخاذ شود.
کد خبر: ۴۹۲۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰ 11 September 2017
 حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز در مراسم گرامیداشت بیست و ششمین سالگرد شهادت دومین شهید محراب آیت‌الله مدنی در زادگاهش در آذرشهر اظهار کرد: شهید مدنی مجتهد اعلم، اسوه اخلاق و ذوب در ولایت بود و باید اندیشه‌های ارزشمند ایشان الگو و سرمشق ما باشد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، شهید آیت‌الله مدنی را از شخصیت‌های برجسته دینی و سیاسی ایران اسلامی ذکر کرد و گفت: شهید آیت‌الله مدنی در زمان حیات خویش در صحنه‌های حساس قبل و بعد از انقلاب جان و مال خویش را در طبق اخلاص گذاشت و برای ترویج ارزش‌های اسلام ناب محمدی و انقلاب جان شیرین خویش را نثار کرد.

وی بابیان اینکه شهادت در محراب عبادت میراث گران‌بهای حضرت علی (ع) است، افزود: حیف بود شهید مدنی به مرگ طبیعی از دنیا می‌رفت و باید مثل جدش حضرت علی (ع) در محراب عشق و عبادت به دیدار معبود می‌شتافت که شهادت آیت‌الله مدنی به دست منافقین کوردل موجب تقویت بیش‌ازپیش پایه‌های اسلام و انقلاب شد.

امام‌جمعه تبریز با اشاره به خصوصیات بارز شخصیتی شهید مدنی افزود: شهید آیت‌الله مدنی فقیه مجتهد با بصیرت و زمان‌شناس و اسوه اخلاق و ذوب در ولایت بود و باید اندیشه‌های ارزشمند این شهید بزرگوار برای همه ما سرمشق و الگو باشد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به جنگ فرهنگی دشمن علیه نظام اسلامی خاطرنشان کرد: به دنبال ناکامی دشمن در جنگ نظامی و سخت‌افزاری، این بار توطئه‌های فرهنگی متعددی را علیه ایران اسلامی اتخاذ کرده است.

امام‌جمعه تبریز بابیان اینکه روحانیون مسئولیت سنگینی در جنگ فرهنگی دارند، تصریح کرد: امروز برنامه فرهنگی سنتی جوابگوی تهدیدات فرهنگی دشمن نیست و برای مقابله با این تهدیدات، برنامه‌های فرهنگی ابتکاری و جدیدی اتخاذ شود.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله سید اسدالله مدنی نماینده امام خمینی در استان و امام‌جمعه فقید تبریز،  103 سال پیش در آذرشهر متولد شد و پس از سال‌ها مجاهدت علمی، تزکیه نفس و مبارزه با طاغوت، در بیستم شهریورماه سال 1360 در محراب نماز جمعه تبریز به دست منافقان کوردل به شهادت رسید.

روز شهادت آیت‌الله مدنی به نام روز « آذرشهر » در کشور نام‌گذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار