سخنگوی شورای شهر تبریز خبر داد
سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: با بررسی و ارزیابی پنج گزینه شهرداری تبریز، در نهایت دو گزینه نهایی انتخاب خواهند شد که باید این دو نفر با حضور در صحن شورا برنامه‌های جامع خود را ارائه دهند و حتما اعضای شورا نیز پرسش و پاسخ خواهند داشت.
کد خبر: ۴۹۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷ 12 September 2017

کریم صادق‌زاده امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: جلسه ۲۱ شهریورماه شورای شهر فوق‌العاده بوده و از ساعت ۱۸ عصر شروع خواهد شد.

وی با بیان اینکه این جلسه صرفاً کارگاه آموزشی در زمینه مسائل شهری، ماده ۱۰۰ و مسائلی از این قبیل است، ادامه داد: در دستور کار این جلسه هیچ‌گونه موضوع انتخاب شهردار وجود نداشته و با توجه به اینکه جلسه کارگاه آموزشی است علنی بودن و یا نبودن جلسه اهمیتی ندارد.

سخنگوی شورای شهر تبریز اذعان داشت: شهر تبریز یک شهر بزرگی است که نیاز به فردی توانمند برای شهرداری دارد و از این رو اعضای شورا خواستار اجماع آراء برای انتخاب شهردار هستند نه اینکه شهردار را با ۷ یا ۸ رای انتخاب کنند.

وی با تاکید به اینکه در حال حاضر روی پنج گزینه منتخب پست شهرداری تمرکز شده که همگی با شاخص‌های ۲۷ گانه ارزیابی می‌شوند، افزود: در صورت عدم رسیدن به یک نتیجه مطلوب از بین افراد منتخب قطعاً گزینه‌های دیگر نیز مطرح خواهد شد.

صادق‌زاده متذکر شد: در حال حاضر دو ماه و ۱۰ روز فرصت برای انتخاب شهردار داریم که با بررسی دقیق و منطبق با شاخص‌ها روی پنج گزینه ارزیابی صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: تاکید اصلی روی اجماع آراء و البته نظر نهایی اعضای ۱۳ نفره شوراست تا بتوان خروجی مطلوبی داشته باشیم.

عضو شورای شهر تبریز با ابراز تاسف از برخورد برخی رسانه‌ها که بی‌انصافی در حق شورای پنجم می‌کنند،گفت: اعضای ۱۳ نفره شورای شهر تبریز نماینده ۲ میلیون جمعیت این شهر بوده و رسیدگی به موضوعات ۱۰ منطقه شهرداری را بر عهده دارند و باید فردی انتخاب شود که بتواند جوابگوی نیازهای کلان‌شهر تبریز باشد.

وی یادآور شد: با بررسی و ارزیابی پنج گزینه در نهایت دو گزینه نهایی انتخاب خواهند شد که باید این دو فرد با حضور در صحن شورا برنامه‌های جامع خود را ارائه دهند و حتما اعضای شورا نیز پرسش و پاسخ خواهند داشت.

صادق‌زاده با اشاره به ایجاد همدلی، وحدت رویه و هم‌زبانی در بین اعضای شورای جدید تبریز برای خدمت‌رسانی به مردم ابراز کرد: در حال حاضر برای بررسی و انتخاب شهردار در ریل مناسبی قرار گرفته‌ایم و با انتخاب عامه‌پسند این وظیفه را نیز به سرانجام خواهیم رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :