در گفتگو بیگی با تابناک تبریز مطرح کرد:
به گزارش تابناک تبریز، علیرضا بیگی نماینده تبریز در گفتگو با تابناک تبریز، در خصوص علت مخالفت با وزیر بهداشت در جلسه رای اعتماد به وزرا گفت: دلیل مخالفت من با وزیر بهداشت؛ ارایه و ادامه سیاست های غلط مدیریتی است.
کد خبر: ۴۹۳۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲ 12 September 2017
به گزارش تابناک تبریز، علیرضا بیگی نماینده تبریز در گفتگو با تابناک تبریز، در خصوص علت مخالفت با وزیر بهداشت در جلسه رای اعتماد به وزرا گفت: دلیل مخالفت من با وزیر بهداشت؛ ارایه و ادامه سیاست های غلط مدیریتی است که معاونان این وزارت خانه نیز آن سیاست های غلط را ادامه میدادند. برای مثال 50 هزارمیلیارتومان بودجه برای  طرح سلامت تخصیص داده شد. سوال من اینست آیا خروجی این طرح با بودجه ای که اختصاص داده شده بود همخوانی دارد؟!پاسخ منفی است. علت مخالفت من ادامه این مسیر اشتباه بود. وزیر بهداشت میتواند با ارائه سیاست های درست با بازدهی بهتری کارها و طرح های خود را پیش ببرد.
 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر گزینه‌های مطرح برای استانداری آذربایجان شرقی افزود: خدابخش، استاندار اردبیل و سرپرست و معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی و هاشمی استاندار فعلی تهران در بین گزینه‌ها مطرح هستند.

وی خدابخش را فرد بی حاشیه و کاری دانست و گفت: اصالت، دیانت، سوابق و رزومه خوب وی در مسئولیت‌های سابق خود ویژگی‌های برتر وی برای حضور در پست استانداری است.

بیگی اضافه کرد: امروز فارغ از گرایشات سیاسی باید به دنبال توسعه آذربایجان شرقی و بهبود وضعیت اقتصادی و رکود صنایع در استان هستیم و فردی باید بر سر کار بیاید که این ویژگی را داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار