رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی:
رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی گفت: موضوع ورزشگاه تختی تبریز موافقت یا عدم موافقت شورای تأمین نیست، بلکه موضوع فرسودگی سکوهای ورزشگاه تختی تبریز است.
کد خبر: ۴۹۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲ 12 September 2017
 جواد ششگلانی در مورد ورزشگاه تختی تبریز که تلاش می‌شود دیدار‌های خانگی شهرداری تبریز در این ورزشگاه برگزار شود، اظهار داشت‌: موضوع ورزشگاه تختی تبریز به موافقت یا عدم موافقت شورای تأمین ارتباطی ندارد، چرا که شورای تأمین و فرمانداری موافقت خود را با برگزاری دیدارهای خانگی شهرداری تبریز در ورزشگاه تختی تبریز اعلام کرده است.

وی افزود: موضوع ورزشگاه تختی تبریز به سکوهای فرسوده این ورزشگاه مرتبط است که از لحاظ ایمنی برای هواداران امنیت ندارد، چرا که این ورزشگاه قدمتی ۷۰ ساله دارد و به عنوان اولین و قدیمی‌ترین ورزشگاه تبریز یاد می‌شود.

وی افزود: اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی همواره به حل مشکل سکوهای ورزشگاه تختی تبریز تاکید کرده است و این موضوع را از استانداری پیگیری کرده‌ایم تا با تخصیص بودجه مشکل سکوهای ورزشگاه تختی تبریز را برطرف کنیم، اما هنوز به نتیجه‌ای دست نیافته‌ایم.

 ششگلانی ادامه داد: البته با شهرداری تبریز به توافقاتی رسیده‌ایم تا مساعدت شود که به میزان و تعداد هواداران شهرداری تبریز مشکل سکوهای ورزشگاه تختی تبریز را برطرف کنیم تا بتوانیم دیدارهای خانگی شهرداری تبریز را در ورزشگاه تختی تبریز برگزار کنیم که حل این موضوع بستگی به همت و مساعدت مسؤولین شهرداری تبریز دارد، ولی در مجموع فکر می‌کنم این مشکل تا ۲ یا سه روز آینده حل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :