مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا
تیم فوتبال پرسپولیس با شکست الاهلی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.
کد خبر: ۴۹۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵ 12 September 2017
 دیدار برگشت تیم‌های الاهلی و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:45 امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه بن زاید آغاز شد که  این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود نماینده کشورمان به پایان رسید. برای پرسپولیس در این مسابقه علی علیپور در دقیقه 5، گادوین منشا در دقیقه 80 از روی نقطه پنالتی و مهدی طارمی در دقیقه 4+90 از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شدند. تک گل الاهلی نیز توسط صالح الامری در دقیقه 52 به ثمر رسید. ضمن اینکه کمال کامیابی‌نیا در دقیقه 11 بازی و موتاز هوساوی در دقیقه 80 با دریافت کارت قرمز از میدان بیرون رفتند.

نیمه اول

الاهلی در این مسابقه با ترکیب؛ محمد العویس، موتاز هوساوی، محمد الفتیل، سعید المولد، ولید شیفو، کلود امیر، الاسمری، تیسیر، صالح الامری، لئوناردو و عمر السومه به میدان آمد. برای پرسپولیس هم علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان (61 بشار رسن)، وحید امیری، فرشاد احمدزاده(77 شایان مصلح)، مهدی طارمی و علی علیپور (گادوین منشا) نفراتی بودند که راهی میدان شدند.

دقیقه یک: الاهلی روی یک ضدحمله می‌رفت به گل برسد که انصاری اجازه ضربه زدن به لئوناردو را نداد و توپش را به کرنر زد.

دقیقه 2: کرنر ارسالی الاهلی می‌رفت توسط شجاع خلیل‌زاده تبدیل به گل به خودی شود که بیرانوند با یک شیرجه به موقع توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 3: پاس خوب امیری از جناح چپ نزدیک بود در یک موقعیت عالی به طارمی برسد که مدافع الاهلی با تکل بلند توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 5: علیپور در کورس با مدافع میانی الاهلی توپ را از او ربود و پس از تک به تک با سنگربان تیم میزبان توپ را در گوشه دروازه الاهلی جای داد.

دقیقه 11: کمال کامیابی‌نیا در میانه میدان بی‌دلیل خطای شدیدی را روی پای ولید مرتکب شد و داور بلافاصله به او کارت قرمز نشان داد.

دقیقه 16: طارمی در پشت محوطه جریمه الاهلی در یک حرکت عرضی خودش را در موقعیت خوب شوتزنی قرار داد، اما ضربه کم جانش از کناره دروازه به اوت رفت.

دقیقه 17: علیپور در یک فرار تند و تیز ار جناح راست به محوطه جریمه الاهلی رسید و در حالی که می‌توانست خودش با ضربه‌ای دقیق دروازه عویس باز کند با یک پاس عرضی  قصد داشت طارمی را صاحب موقعیت کند، اما مدافع الاهلی با تکل بلند توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 19: علیپور بار دیگر با فراری تند و تیز به محوطه جریمه الاهلی رسید و این بار به جای اینکه پاس بدهد خودش ضربه زد که دروازه‌بان الاهلی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 37: فرشاد احمدزاده با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 38: اشتباه ربیع‌خواه در مرکز میدان باعث شد الاهلی روی ضدحمله صاحب موقعیت خوب گلزنی شود، اما ضربه ولید از پشت محوطه جریمه به اوت رفت.

نیمه دوم

دقیقه 49: شوت محکم موالید از فاصله 30 متری به حالت بسیار خطرناک از کنار دروازه بیرانوند به اوت رفت.

دقیقه 52: صالح الامری از گوشه محوطه جریمه پرسپولیس با دریبل خلیل‌زاده و با ضربه‌ای کات‌دار دروازه پرسپولیس را به راحتی باز کرد.

دقیقه 55: پاس اشتباه مدافع الاهلی در محوطه جریمه این تیم به طارمی رسید و این بازیکن بعد از دریبل بازیکن حریف توسط او سرنگون شد که داور به سادگی از کنار این صحنه گذشت. در ادامه احمدزاده توپ را با ضربه‌ای کاتدار به اوت زد.

دقیقه 55: داور به ماهینی به خاطر اعتراض کارت زرد دیگری نشان داد.

دقیقه 72: این بار داور محمد انصاری را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 80: در شلوغی محوطه جریمه الاهلی در چند رفت و برگشت توپ به مصلح رسید و ضربه این بازیکن می‌رفت به گل دوم پرسپولیس تبدیل شود که هوساوی توپ را از روی خط دروازه با دست برگشت داد تا داور بلافاصله اعلام پنالتی کرده و کارت قرمزی به این مدافع نشان دهد.

دقیقه 81: گادوین منشا پشت ضربه پنالتی ایستاده و با فریب دروازه‌بان الاهلی توپ را با ضربه‌ای فنی در گوشه دروازه این تیم جای داد.

دقیقه 88: داور به محمد شافی از تیم الاهلی کارت زرد نشان داد.

دقیقه 3+90: بشار رسن در محوطه جریمه الاهلی توسط مدافعان این تیم متوقف شد تا پنالتی دیگری برای پرسپولیس اعلام شود.

دقیقه 4+90: مهدی طارمی ضربه پنالتی را برای پرسپولیس تبدیل به گل سوم کرد.

پرسپولیس با این برد حریف الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار