سرپرست شهرداری تبریز:
سرپرست شهرداری تبریز با اشاره به پیش‌بینی‌های ویژه حوزه‌های مختلف خدماتی، ترافیکی و فرهنگی در استقبال از ماه مهر گفت: مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز، با هماهنگی نواحی آموزش و پرورش و همچنین مدارس مستقر در حوزه فعالیت خود، اجرای برنامه‌های پرشور و محتوایی بازگشایی مدارس را در دستور کار قرار داده است.
کد خبر: ۴۹۳۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ 13 September 2017
 محمدحسین اسحقی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز در سال‌های اخیر، ارتباط موثری با مجموعه آموزش و پرورش استان داشته که ایده شهرداران مدارس و اجرای کارگاه‌های آموزشی مشترک، از جمله آن‌هاست؛  همزمان با آغاز مدارس، این همکاری، بیش از پیش فعال خواهد شد.

وی اظهار داشت: آسفالت مسیر و معابر پیرامون مدارس، نوسازی خط كشی‌ها، تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی منتهی به مراکز آموزشی، گلکاری های پاییزه، رنگ‌آمیزی نرده‌ها و جداول، امحای زواید و نازیبایی‌ها از جمله مواردی است که در دستور کار مناطق شهرداری تبریز قرار گرفته تا به امید خدا، نخستین روز ماه مهر، محیطی زیبا و آرام برای حضور دانش آموزان و معلمان عزیز در سطح شهر باشد.

اسحقی زيباسازي و ترميم فضاي سبز شهري، رفع خطرهاي احتمالي در مسير مدارس، پاك‌سازي و حذف نخاله‌هاي ساختماني و شستشوي معابر را از برنامه‌های خدماتی شهرداری در آستانه بازگشایی مدارس خواند.

سرپرست شهرداری تبریز همچنین با اشاره به پیش بینی های ترافیکی شهرداری در نخستین روزهای بازگشایی مدارس خاطرنشان کرد: ستاد استقبال از مهر با هدف کاهش بار ترافیکی و افزایش ایمنی دانش آموزان، برنامه های ویژه خود را با موضوع افزایش کیفیت خدمات رسانی ناوگان عمومی اجرا می‌کند.

وی اظهار داشت: به مناسبت بازگشایی مدارس، خدمات ناوگان اتوبوسرانی تبریز به شهروندان در روز اول مهرماه رایگان خواهد بود.

اسحقی اضافه کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیك شهرداری به همراه سازمان‌های تاكسیرانی، اتوبوسرانی و سازمان ترافیك در راستای مدیریت بهینه جابجایی مسافران درون‌شهری در ایام بازگشایی مدارس برنامه‌ریزی‌های خاصی را تدارک دیده و با حداکثر ظرفیت، خدمات حمل‌و‌نقل درون‌شهری را تداوم خواهد بخشد.

سرپرست شهرداری تبریز، توزیع نمادین گل و همچنین پخش بسته‌های آموزشی در خصوص مباحث زیست‌محیطی شهر را از اقدامات فرهنگی شهرداری تبریز در آستانه بازگشایی مدارس خواند.

وی با بیان این‌که مدارس، از مهم‌ترین و موثرترین بسترهای توسعه فرهنگ شهروندی است، اظهار داشت: همزمان با بازگشایی مدارس، مباحث شهروندی، به خصوص در زمینه‌های پسماند، فضای سبز، مسائل ترافیکی و گردشگری، توسط کارشناسان سازمانی شهرداری تبریز و همچنین از طریق توزیع بسته‌های متنوع فرهنگی، در مدارس ارائه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار