عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه جلسات مرتبط به انتخاب شهردار به روزهای آینده موکول شده و اگر دستور جلسه‌ای هم در این خصوص باشد، احتمال انتخاب شهردار وجود ندارد، گفت: موضوع طولانی شدن پروسه انتخاب شهردار وجود ندارد بلکه اعضاء تمایل به تصمیم اعضای ۱۳ نفره به صورت اجماع دارند و احتمال اینکه هفته آینده برخی از اعضاء در جلسه نباشند، وجود دارد.
کد خبر: ۴۹۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵ 13 September 2017
فریدون بابایی‌اقدم امروز در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه تا سه‌شنبه هفته آینده هیچ جلسه‌ای در خصوص انتخاب شهردار تبریز نخواهیم داشت، اظهار داشت: جلسه فوق‌العاده دیروز نیز طبق دستور جلسه کارگاه آموزشی و مدیریت شهری بود که در آن جلسه شرکت نکردم.

وی با بیان اینکه جلسات مرتبط به انتخاب شهردار به روزهای آینده موکول شده و حتی اگر دستور جلسه‌ای هم در این خصوص باشد، احتمال انتخاب شهردار وجود ندارد، افزود: موضوع طولانی شدن پروسه انتخاب شهردار وجود ندارد بلکه اعضاء تمایل به تصمیم‌گیری۱۳ نفره به صورت اجماع دارند و احتمال اینکه هفته آینده برخی از اعضاء در جلسه نباشند وجود دارد.

عضو شورای شهر تبریز اذعان داشت: برای انتخاب شهردار کلان‌شهر تبریز لزوم به حضور تمام اعضای شورا است و با عدم حضور برخی افراد نمی‌توان شهردار انتخاب کرد.

وی با اشاره به اینکه در جلسه قبلی اسامی پنج نفر مطرح شده بود تا  در خصوص گزینه‌های منطبق با شاخص‌ها صحبت شود، بیان کرد: در جلسه گذشته بنا به انتخاب شهردار حتی با رویکرد هفت به اضافه یک رأی بود و پیشنهاد دیگر نیز انتخاب 2 نفر با رأی بالا بررسی شد که اعضاء اجازه رأی‌گیری ندادند.

بابایی‌اقدم افزود: در بررسی شهردار در صورت فراهم شدن شرایط، 2 نفر از پنج نفر با بیشترین نمره ارزیابی انتخاب خواهند شد تا برای ارائه برنامه به صحن شورا بیایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :