کد خبر: ۴۹۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 18 September 2017
 آخرین وضعیت بدهی‌های خارجی باشگاه تراکتورسازی در فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار گرفت.

 

به گزارش تابناک تبریز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، به منظور تعیین آخرین وضعیت بدهی‌های خارجی و داخلی باشگاه تراکتورسازی تبریز، روز گذشته (یکشنبه) جلسه‌ای با حضور دبیرکل فدراسیون، مسئولان کمیته‌های تعیین وضعیت بازیکنان، امور بین الملل و نمایندگان این باشگاه برگزار شد.

این نشست با توجه به نزدیک شدن آخرین مهلت اعلام وضعیت بدهی‌های نمایندگان فوتبال ایران در رقابت‌های آسیایی انجام شد. نمایندگان باشگاه تراکتورسازی تبریز آخرین مدارک و مستندات خود پیرامون شرایط پرداخت بدهی‌های خارجی را در این نشست ارائه کردند. طبق اعلام باشگاه، از بین ۱۰ پرونده بدهی خارجی که از سال های گذشته باقی مانده بوده، وضعیت ۹ پرونده به شکل کامل مشخص شده است . تنها پرونده باز موجود این باشگاه، پرداخت مطالبات مربوط به یک بازیکن است که اقدامات لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

همچنین این باشگاه در حال دفاع در دو پرونده دیگر در دادگاه عالی ورزش است که هنوز حکم نهایی در خصوص این پرونده‌ها صادر نشده و مشکلی از این ناحیه باشگاه را تهدید نمی‌کند.

فدراسیون فوتبال ضمن ابراز رضایت از پیگیری‌های امور مربوط به پرونده‌ها توسط باشگاه تراکتورسازی، این روند را در بین باشگاه‌های مرتبط کشور بسیار مطلوب ارزیابی و بر ادامه اقدامات لازم از طریق مبادی بین‌المللی تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار