معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی :
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر مشارکت و پای‌کار آوردن بخش خصوصی در راستای تحقق برنامه‌های تبریز 2018، گفت: مسوولان تکالیفی که برایشان تعریف‌شده باید به‌صورت جدی پیگیری کنند.
کد خبر: ۴۹۷۳۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ 21 September 2017
مهندس محمدصادق پورمهدی در نشست ستاد اجرایی و برنامه‌ریزی تبریز 2018 با اشاره به گزارش‌های ارائه‌شده در راستای تحقق برنامه‌های تبریز پایتخت گردشگری جهان اسلام، اظهار داشت: تا به امروز در این خصوص اولین گزارش‌ها به سازمان کنفرانس های اسلامی ارائه‌شده و البته ادامه دارد.

وی در ادامه در خصوص نشریه اطلاع‌رسانی مختص تبریز 2018، بیان کرد: نشریه تبریز 2018 باید بر اساس استانداردهای سازمان کنفرانس های اسلامی به زبان‌های مختلف ترجمه شود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با تأکید بر معرفی اماکن و مناطق گردشگری استان، خاطرنشان کرد: در راستای معرفی هرچه بهتر استان در نشریه تبریز 2018 باید از افراد متخصص و باتجربه بهره‌مند شد که در این رابطه می‌توان از حضور اساتید دانشگاه‌ها بهره‌مند شد.

وی در ادامه با تأکید بر مشارکت و پای‌کار آوردن بخش خصوصی در راستای تحقق برنامه‌های تبریز 2018، بیان کرد: مسوولان تکالیفی که برایشان تعریف‌شده باید به‌صورت جدی پیگیری کنند.

پورمهدی بابیان اینکه در خصوص اعتبارات ملی به میزان بیش از700 میلیارد تومان پروژه تعریف‌شده که پیگیری می‌شود، گفت: محور اصلی در بحث تبریز 2018 شهرداری تبریز بوده و پیشنهاددهنده اصلی و میزبان میهمان هستند، البته دستگاه‌های دیگر وظایفی دارند اما اصلی‌ترین ارگان در این بحث شهرداری است و وظایفی برای خود تعریف کرده تا زمان موعد باید به اتمام برسد.

وی خاطرنشان کرد: ازجمله مسائل اولویت‌دار در خصوص تبریز 2018 کف سازی و ساماندهی بازار تبریز، سالن همایش‌های بین‌المللی تبریز، ساماندهی مقبره الشعرا بوده که باید به اتمام برسد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: همچنین قرار بود بیش ده مورد موزه در تبریز به اتمام برسد تا فرارسیدن تبریز 2018 که تا به امروز تنها چند موزه تمام‌شده و مابقی هنوز تمام نشده درحالی‌که باید تا آغاز تبریز 2018 به اتمام برسد و مسافران از آن بهره‌مند شود و در اولویت هستند.

وی در ادامه با تأکید بر پیگیری طرح‌های توسعه فرودگاه تبریز، اضافه کرد: همه اعمال ما امروز زیر نظر بوده و تنها یک نمونه کوچک آن بحث‌های فضای مجازی بوده که کوچک‌ترین مسئله را در آن منتشر می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :