مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان شرقی:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان شرقی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، مدرن‌ترین تصفیه‌خانه فاضلاب روستایی کشور در روستای لیقوان آذربایجان شرقی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۴۹۸۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ 24 September 2017
علی صمدنژاد در گفت‌وگو باتسنیم اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس، مدرن‌ترین تصفیه‌خانه فاضلاب روستایی کشور در روستای لیقوان آذربایجان شرقی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان شرقی افزود: این پروژه باهدف جمع‌آوری، تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب، جلوگیری از آلودگی و تخریب محیط ‌زیست، بهبود بهداشت عمومی و استفاده از کودهای آلی حاصله در کشاورزی و تأمین آب کشاورزی و درنهایت کمک به احیای دریاچه ارومیه اجراشده است.

وی گفت: این طرح با استفاده از اعتبارات ملی و صندوق توسعه ملی بااعتباری بالغ‌بر 87 میلیارد ریال در روستای لیقوان احداث‌شده است.

علی صمد نژاد افزود: روستای لیقوان دومین روستای برخوردار استان از تصفیه‌خانه فاضلاب، بعد از روستای تاریخی کندوان هست.

صمد نژاد از اجرای طرح فاضلاب در 58 روستای آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: طرح مطالعاتی و تحقیقاتی احداث تصفیه‌خانه فاضلاب در 58 روستای بزرگ و پرجمعیت استان که در بالادست سدها واقع‌شده‌اند، به اتمام رسیده که به‌تناسب تصویب و تخصیص اعتبار عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان افزود: طرح احداث 6 تصفیه‌خانه فاضلاب روستایی در استان از محل اعتبارات بانک توسعه اسلامی در مرحله انعقاد قرارداد است که به‌محض تأمین اعتبار عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار