استاندار جدید آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه در استان آذربایجان شرقی اولویت اصلی ما اشتغال خواهد بود گفت: این کار با جذب سرمایه گذاری امکان پذیر است و در این راستا برنامه ریزی و اقدام خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۹۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸ 25 September 2017
مجید خدابخش در گفتگو با تسنیم، با اشاره به اولویت‌های خود در دوره مدیریتش در استانداری آذربایجان شرقی اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تاکید دارند، از طرفی، دولت دوازدهم هم بر همین اساس، اولویتش اشتغال است.

وی با تاکید بر اینکه در استان آذربایجان شرقی هم اولویت اصلی ما اشتغال خواهد بود افزود: این کار با جذب سرمایه‌گذاری امکان‌پذیر است و در این راستا برنامه‌ریزی و اقدام خواهیم کرد.

استاندار جدید آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این استان ظرفیت‌های خوبی دارد ابراز داشت: ظرفیت‌های قابل توجهی در نیروی انسانی، گردشگری، صنایع دستی، صنعت، صادرات معدن، کشاورزی، منطقه ویژه علم و فناوری رَبع رشیدی و اقتصاد دانش بنیان داریم که دست به دست هم خواهد داد تا مباحث اشتغال و اقتصاد و سرمایه گذاری به عنوان اولویت مهم استان به سرانجام مطلوب برسد.

خدابخش در ادامه گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه مسائل فرهنگی و اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد و... هم مورد توجه جدی خواهد بود افزود: در عین حال اولویت نخست ما اشتغال و سرمایه گذاری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه موضوع تبریز2018 هم از اولویت‌های مهم و جدی ما در کوتاه مدت است اضافه کرد: تبریز2018 فرصت طلایی برای معرفی قابلیت‌های گردشگری، صنایع دستی و توسعه در این حوزه‌ها خواهد بود و با توجه به فرصت اندک تا آغاز سال 2018 قطعا از هفته آینده جلسات جدی برای پیگیری این موضوع برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال تسنیم مبنی بر اینکه از چه روزی کار خود را در استانداری آذربایجان شرقی آغاز خواهد کرد، گفت: به احتمال قوی از روز سه شنبه یا چهارشنبه در تبریز و استانداری آذربایجان شرقی مستقر خواهیم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار