فرمانده انتظامي مرند از توقیف کامیون حامل کالای قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۴۹۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸ 26 September 2017
به گزارش تابناک تبریز به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "کاظم دهقانی"  اظهار داشت: در پی کسب خبری، مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط یک دستگاه خودروی کامیونت در یکی از محورهای مواصلاتی مرند،شناسایی و توقیف کامیون مذکور در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از توقیف کامیون در بازرسی از آن، سه هزار و 548 ثوب البسه ،185عدد لوازم آرایشی ،53 عدد انواع مواد غذایی خارجی ، 116 عدد لوازم آشپزخانه ، 201دستگاه لوازم برقی و 39 عدد اسباب بازی خارجی فاقد مجوز گمرکی را کشف کردند.

دهقانی اظهار کرد: کارشناسان امر ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را دو میلیارد ریال برآورد کردند .

فرمانده انتظامی مرند تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.


دستگیری سارق با 21 فقره سرقت از اماکن خصوصی در مرند
فرمانده انتظامی شهرستان مرند از دستگیری یک نفر سارق و کشف 21 فقره سرقت از اماکن خصوصی خبر داد.

دهقانی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در حوزه استحفاظی شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با تلاش ماموران یک نفر سارق سابقه دار و معتاد که اقدام به سرقت از اماکن خصوصی از جمله خانه باغ ها ، ساختمان های نیمه کاره می کرد، دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات صورت گرفته به 21 فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد که با بازسازی صحنه های جرم تمام سرقت ها مورد تائید قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند با اشاره به اینکه سارق دستگیر شده اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی دارد با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان درخواست کرد: ضمن توجه به توصیه ها و هشدارهای پلیس، اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و از نگهداری وسایل ارزشی در اماکن و پول نقد و اشیاء قیمتی در منزل خودداری و در صورت برخورد با هر مورد مشکوک بلافاصله موضوع را به مرکز فوریتهای پلیس 110 اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار