گسترش 1 - تراکتور 2
دیدار گسترش فولاد تبریز و ترکتورسازی تبریز در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال امروز (پنجشنبه) برگزار شد که در پایان این دیدار تراکتورسازی موفق شد با نتیجه 2 بر یک مقابل رقیب همشهری خود به برتری برسد.
کد خبر: ۵۰۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ 28 September 2017

به گزارش تابناک تبریز، برای تراکتورسازی تبریز امیر نصر آزادانی‬‎ در دقیقه 48 و فاخر تهامی در دقیقه 73 برای تیم تراکتورسازی و میلاد فخرالدینی در دقیقه 88  برای تیم گسترش فولاد در این دیدار گلزنی کردند.

قضاوت این دیدار را اشکان خورشیدی بر عهده داشت. او به فاخر تهامی و مهدی شریفی از تراکتورسازی و احمد زنده‌روح و ادسون هنریکه از گسترش کارت زرد نشان داد.

تراکتورسازی تبریز با این پیروزی 10 امتیازی شدند و تا رتبه هشتم جدول رده‌بندی بالا آمدند. گسترش‌فولاد نیز همچنان با هفت امتیاز در قعر جدول باقی ماند. شاگردان لوکا می‌توانستند با کسب حداقل یک امتیاز در این مسابقه از انتهای جدول فرار کنند اما این فرصت را از دست دادند.


از نکات جالب توجه این دیدار نرفتن لوکابوناچیچ به سمت نیمکت تراکتورسازی بود. برخلاف رسم معمول، لوکا بوناچیچ، سرمربی تیم گسترش فولاد پیش از بازی به سمت همتای خود در سمت مقابل نرفت و ترجیح داد روی نیمکت بنشیند.

*در دقیقه 54 مهدی شریفی پس از برخوردی که با ادسون هنریکه، مدافع برزیلی گسترش داشت به بیمارستان منتقل شد. سر هنریکه بانداژ شد و به بازی برگشت اما شریفی که دماغش هم کاملا خونی شده بود با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :