در پی بستری شدن عادل جعفرموحد در بیمارستان ولیعصر تبریز (بین المللی) جمعی از اهالی هنر و رسانه از این روزنامه نگار نام آشنا عیادت کردند.
کد خبر: ۵۰۲۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱ 03 October 2017
به گزارش تابناک تبریز، در پی بستری شدن عادل جعفرموحد سردبیر تابناک تبریز در بیمارستان ولیعصر تبریز (بین المللی) جمعی از اهالی هنر و رسانه از این روزنامه نگار نام آشنا عیادت کردند.
 
مدیرکل صداوسیمای استان،مدیرکل اداره ارشاد استان،دبیرهیات فوتبال استان، مدیرعامل سابق باشگاه گسترش فولاد، معاون فرهنگی باشگاه تراکتورسازی، رییس خانه مطبوعات استان، روسای روابط عمومی هیات فوتبال و باشگاه های تراکتورسازی و ورزشی نویسان و عکاسان ورزشی استان در طی این چند روز از این پیشکسوت عرصه خبر و ورزش استان عیادت کردند.
 

 
 عیادت جمعی از  مسئولان و مدیران استان از پبشکسوت عرصه خبر و رسانهعیادت جمعی از  مسئولان و مدیران استان از پبشکسوت عرصه خبر و رسانهعیادت جمعی از  مسئولان و مدیران استان از پبشکسوت عرصه خبر و رسانهعیادت جمعی از  مسئولان و مدیران استان از پبشکسوت عرصه خبر و رسانهعیادت جمعی از  مسئولان و مدیران استان از پبشکسوت عرصه خبر و رسانهعیادت جمعی از  مسئولان و مدیران استان از پبشکسوت عرصه خبر و رسانه
شایان ذکر است عادل جعفرموحد روز یکشنبه تحت نظر دکتر پرویزی مورد عمل جراحی قلب باز قرار گرفته و حال عمومی وی خوب گزارش شده است.
 
 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار