کد خبر: ۵۰۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳ 08 October 2017
اخیرا کانال تلگرامی آمد نیوز که منابع مالی ارتزاق خود را از یکی از سازمان های جاسوسی یکی از کشورها منطقه و نیز عملا موساد دریافت می کند با جار و جنجال وصف ناپذیری ادعا نموده است که مدارکی مبنی بر جاسوسی دختر آیت اله آملی لاریجانی رییس قوه قضائیه کشورمان دارد.
 
این کانال بعد از ماه ها کار روانی و امنیتی در فضای مجازی ، بالاخره دو روز پیش دو برگ سند را منتشر نمود تا به گفته خودشان افشاگری کرده باشند!
 
قبل از اینکه به ایرادات این سند ها بپردازیم ذکر دو نکته ضروری است که این بازی های رسانه ای عملا تلاشی مضاعف برای تخریب چهره مصمم آیت الله آملی لاریجانی در مبارزه توام با فساد اقتصادی و عوامل فتنه در میهن مان هست. آنها در تلاشی مذبوحانه با همراهی برخی از دوستان نادان ، پروژه 63 حساب بانکی بنام شخص رییس قوه را هم بدین منظور ، کلید زدند و تا می توانستند از این باب برای تخریب ایشان برنامه ریزی کردند که در نهایت مشخص شد کذب است.
 
نکته دوم اما انفعال رسانه ای خودی هاست . متاسفانه در مواجهه با چنین رویدادهایی انسجام رسانه ای مشهودی بین هوادران انقلاب اسلامی مشاهده نمی شود  و بعد از اینکه اخبار کذب تمام فضاری رسانه ای کشور را در برگرفت و موجب بروز سوء تفاهماتی برای بخش هایی از مردم شد ، تازه یادمان می فاتد که باید مقابله رسانه ای هم داشته باشیم.
 
به هر حال برگ های منتشره توسط آمد نیوز محلی از اعراب نداشتند . برای نمونه به چند مورد زیر توجه نمایید.
 
1-در مهر و امضای دو نامه ، دو عبارت کاملا متفاوت برای یک نهاد قوه قضائیه وجود دارد. در یک نامه شخص امضا کننده ، مدیر کل کاشف مرکز حفاظت و اطلاعات و در نامه دیگری همان شخص مدیر کل کاشف مرکزحفاظت اطلاعات قوه قضائیه عنوان شده است که نشان از آن دارد که در جعل نامه چنان عجله شده است که (یک حرف واو ) این مورد بدیهی فراموش گردیده است.
 
2-در متن نامه موضوع به کلی سری اعلان شده اما در طبقه بندی نامه ، محرمانه عنوان شده است که این خود تناقضی آشکار است.

3-هر دو نامه می بایستی ممهمور می بود. اما یکی مهر دارد و دیگری نه . نشان می دهد که این مورد نیز فراموش شده است.
.
4-لزوما برای نامه های محرمانه دبیرخانه های محرمانه ای وجود دارد . چگونه ممکن است این نامه های سری در دبیرخانه های عادی ثبت شده باشند. چه اینکه در متن نامه هم اشاره شده است احدی نباید از محتوی نامه ها بویی ببرد.

این موارد نشان می‌دهند که جاعلان مانند بسیاری از فعالیت های رسانه ای شان نتوانسته اند خود را از دامن نیرنگ و شیطان صفتی دور نگه دارند و این طینت آنهاست که در مواجهه با نظام مقدس جمهوری اسلامی دست به هر خلاف و دروغی می زنند تا بلکه به خیال خود در مسیر بر حق این نظام خللی وارد آورده باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :