شهردار منتخب در بازدید غیررسمی از پروژه میدان آذربایجان تاکید کرد؛
شهردار منتخب تبریز بر ضرورت تکمیل سه پروژه‌ زیرساختی شهر تاکید و خاطرنشان کرد: مطابق تاکیدات اعضای محترم شورا، سعی خواهد شد سه پروژه «میدان آذربایجان»، «مقبره‌الشعرا» و «مرکز همایش‌های بین‌المللی» که تاثیر مستقیم در مباحث ترافیکی، فرهنگی و گردشگری «تبریز 2018» دارند، با شتاب و تمرکز بیشتر، اجرا و تکمیل شود.
کد خبر: ۵۰۶۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵ 10 October 2017
به گزارش تابناک تبریز،  دکتر ایرج شهین‌‌باهر، در حاشیه بازدید غیررسمی از پروژه عظیم میدان آذربایجان، اظهار داشت: در آستانه فصل سرما، باید تمام امکانات و منابع خود را صرف مدیریت مطلوب زمان کرده و سه پروژه میدان آذربایجان، مقبره‌الشعرا و مرکز همایش‌های بین‌المللی  را با شتاب بیشتر به نقطه مطلوب هدایت کنیم؛ بدیهی است که تا تکمیل این سه طرح، پروژه‌ کلان دیگری در شهر آغاز نخواهد شد.
 
وی با اشاره به اولین بازدید غیررسمی خود از پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز، گفت: خوشبختانه با تلاش‌ عوامل اجرایی، پروژه میدان آذربایجان پیشرفت‌های مهمی داشته‌است؛ این تلاش‌ها باید در کمترین زمان، کارکرد ترافیکی پروژه را با اولویت مسیر «آذربایجان به پاسداران» محقق کند.
 
شهردار منتخب تبریز به وسعت و حجم عملیات عمرانی میدان آذربایجان، اشاره کرد و افزود: پیشرفت فیزیکی‌ باید معطوف اولویت‌ ترافیکی طرح شود؛ طرح‌های جنبی، زیباسازی و نورپردازی پروژه در اولویت دوم مد نظر خواهد بود.
 
وی با بیان این‌که مهم‌ترین انتظار شهروندان از این پروژه، مربوط به نقش ترافیکی میدان است، تاکید کرد: به محض فراهم شدن امکان تردد، پروژه باید بدون فوت وقت و بدون تشریفات بی‌مورد، در خدمت بهره‌برداری عمومی قرار بگیرد؛ پس از تکمیل کل پروژه، می‌توان طی مراسمی، بهره‌برداری کامل پروژه را اعلام کرد.


شهین‌باهر همچنین به دو پروژه اولویت‌دار دیگر شهرداری اشاره و تصریح کرد: مقبره‌الشعرا، به عنوان پروژه هویتی شهر و مرکز همایش‌های بین‌المللی به عنوان یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های میزبانی‌های ملی و بین‌المللی شهر، مطرح است؛ هر دو پروژه از نظر فرهنگی و اجتماعی، نقش تعیین‌کننده در محتوای برنامه‌های گردشگری دارند و از این رو، باید با جدیت و پشتیبانی قوی‌تری استمرار داشته باشند.
 
گفتنی است شهردار منتخب تبریز، در بازدید  خود، با مدیران فنی و اجرایی پروژه میدان آذربایجان دیدار کرده و ضمن بررسی پیشرفت پروژه، در جریان موانع و مشکلات طرح قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار