پیش بازی پیکان و گسترش
گسترش در هفته نهم مهمان پیکان تهران است.
کد خبر: ۵۰۶۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 11 October 2017
به گزارش تابناک تبریز، تیم فوتبال گسترش فولاد در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16 روز پنجشنبه 20 مهرماه در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف پیکان تهران می‌رود.

 تیم پیکان تهران که از هفته ششم که توانست پرسپولیس را در تهران شکست دهد در دو هفته گذشته نیز مقابل پیکان و سیاه جامگان توانست شش امتیاز مهم این دیدارها را کسب کند و تا رتبه چهارم صعود کند.
 
  رتبه چهارم آنها در جدول نشان‌دهنده شرایط این تیم است. شاگردان جلالی که از هشت بازی اخیر خود ۱۴ امتیاز کسب کردند.
 
کریمی به جای لوکا بوناچیچ

  گسترش فولاد که برخلاف پیکان وضعیت خوبی در جدول ندارد و از هشت بازی گذشته خود تنها ۷ امتیاز به دست آورد و در رده شانزدهم جدول قرار گرفته است. این نتایج ضعیف باعث شد در نهایت لوکا بوناچیچ سرمربی این تیم از کار برکنار شده و به جای او فیروز کریمی جایگزین او شود و فردا این تیم تبریزی برای اولین‌بار با هدایت سرمربی جدیدش وارد مسابقات لیگ برتر می‌شود. 
 
پیکان در 5 دیدار اخیر خود یک شکست و 4 برد کسب کرده که این 4 برد به صورت متوالی در 4 دیدار اخیر کسب شده و شاگردان جلالی با برتری مقابل گسترش فولاد، پنجمین برد متوالی خود را جشن خواهند گرفت.

دیدار تیم‌های پیکان تهران و گسترش فولاد تبریز از ساعت 16 روز پنجشنبه، 20 مهرماه، با قضاوت علی صفایی در ورزشگاه شهدای شهر قدس آغاز می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار