تیم تراکتورسازی 8 جای خالی در فهرست بزرگسالان خود دارد که ممکن است این تعداد به 11 برسد.
کد خبر: ۵۰۷۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰ 11 October 2017
 تراکتورسازی به واسطه محرومیت فیفا از جذب بازیکن در دو پنجره نقل و انتقالاتی در فصل جاری مشکلات زیادی را تجربه کرد. حضور پرتعداد بازیکنان جوان بار تجربی سرخپوشان را پایین آورد، از این رو کار به جایی رسیده که در لیست تراکتورسازی تعداد محدودی بازیکن بزرگسال حضور دارند.

در این شرایط تراکتورسازی 8 جای خالی در فهرست بازیکنانش دارد و می تواند این تعداد بازیکن جدید جذب کند. با توجه به مصدومیت هادی محمدی و محمد امین بهرامی احتمال دارد این دو بازیکن نیز از لیست تراکتور خارج شوند و جا برای جذب نفرات جدید باز شود. از این رو اگر سپاهانی ها، مجوز حضور مهدی شریفی در تراکتور برای نیم فصل دوم را صادر نکنند، او نیز از لیست تیم تبریزی خارج می شود و آن وقت با این احتمالات تراکتور حق جذب 11 بازیکن را خواهد داشت.

در این شرایط بحث حضور بازیکنان سرباز در تراکتورسازی مطرح شده است؛ اما مسئولان باشگاه تعداد محدودی از نفرات سرباز را می توانند به خدمت بگیرند. یحیی گل محمدی در نظر دارد 3 یا 4 بازیکن خارجی به خدمت بگیرد، از سوی دیگر یکی از جاهای خالی در لیست هم با امید عالیشاه پر می شود و در این شرایط تراکتور فقط 3 یا 4 بازیکن سرباز می تواند جذب کند.

با همه اینها به نظر می رسد نقل و انتقالات تراکتورسازی روزهای جذابی را پشت سر بگذارد. باید منتظر ماند و دید در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد./ورزش3

 
 شکایت یک مدیر برنامه از بازیکن  تراکتورسازی

تسنیم نوشت: مدیر برنامه‌های پیشین سید مجید حسینی و محمد ابراهیمی به‌خاطر عدم انجام تعهدات‌شان از این دو بازیکن به فیفا شکایت کرده است. در نامه‌ای که این مدیر برنامه به فیفا ارسال کرده، درخواست شده که جلوی بازی این دو بازیکن برای استقلال و تراکتورسازی گرفته شود!

رونوشت این نامه به محمد ابراهیمی و سید مجید حسینی و باشگاه تراکتورسازی و استقلال ارسال شده و حالا باید دید که این موضوع چه بازخوردی خواهد داشت. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار