همرزم سردار سلیمانی در جمع دانشجویان دانشگاه تبریز مطرح کرد؛
فرمانده محوری جبهه مقاومت اسلامی گفت:داعش فهمیده که آمریکا فریبش داده و از سفره رسول الله خبری نیست.
کد خبر: ۵۰۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 11 October 2017
به گزارش تابناک تبریز از سپاه عاشورا، سردار رحیم نوعی اقدم، در مراسم "حجت خدا" با موضوع گرامیداشت شهید حججی در دانشگاه تبریز اظهار داشت: ما رزمندگان تا زمانی که زنده هستیم باید جانمان را در طبق اخلاق قرار دهیم و بجنگیم تا شما نورچشمانمان در امنیت و آرامش این سنگر را حفظ کنید چرا که این نظام در برهه های مختلف به حضور شما نیاز دارد.

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم در خط مقدم مبارزه کنیم و شما هم باید در پشت جبهه، جهاد علمی و تهذیب را پیش بگیرید.

فرمانده محوری جبهه مقاومت اسلامی با بیان اینکه افتخار دارم که در لشکر عاشورا بزرگ شدم؛ افزود: افتخار می کنم که در سوریه با منش لشکر عاشورا و شهید باکری کار می کنم.

آمریکا به چیزی جز نبودن انقلاب قانع نیست

وی با اشاره به اینکه من رزمنده ای هستم که بعنوان سفیر شما برای مقابله با جانی ترین دشمنان به سوریه اعزام شده ام؛ تصریح کرد: کارگردان اصلی جریان تکفیری آمریکا، اروپا، متحدانش و جرثومه فسادشان، اسرائیل است و از ۷ سال پیش این هدف را دنبال می کردند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: آمریکا غیر از نبودن انقلاب و آزادی و ظلم ستیزی، به هیچ چیز قانع نیست و دشمن به هیچ عنوان نمی‌خواهد با ما کنار بیاید و مشکلش بودن ما است.

همه ایران را قدرت سوم جهانی می دانند

وی ادامه داد: به جهت اینکه ایران نه به شرق و نه به غرب وابسته است؛ دشمنان از ما بعنوان قدرت سوم جهانی یاد می کنند و بدنبال متوقف کردن حرکت ما هستند لذا گروه‌هایی همچون القاعده و طالبان را درست کردند و جنگ را تحمیل کردند اما کاری از پیش نبردند و سپس داعش را به وجود آوردند.

آمریکا شکست خورده به هیچ یک از اهداف خود در عراق و سوریه نرسید 

همرزم سردار قاسم سلیمانی در تشریح اهداف دشمن در به وجود آوردن داعش؛ گفت: به فضل الهی ما در برابر دشمن پیروز شدیم و شواهد و مستندات آن در فضای سیاسی و نظامی مشهود است و آمریکا به هیچ یک از اهداف خود از جمله فروپاشی سوریه و عراق و ناامن و منزوی کردن ایران نرسید.

وی کنار زدن بشار اسد را یکی دیگر اهداف دشمن در سوریه برشمرد و افزود: حتی کشورهای دوست ما هم می گفتند اسد باید برود؛ اما اراده کردیم اسد بماند و آمریکا با آن همه ادعا نتوانست اسد را بردارد.

گفتیم اسد بعنوان سمبل مقاومت، باید بماند و ماند

سردار نوعی اقدم با تاکید بر اینکه ایران امن ترین کشور دنیا است؛ گفت: دشمن قدرت طرح ریزی علیه ایران را ندارد و امروز دشمن به هیچ کدام از خواسته های خود نرسیده است.

موسسان داعش دچار شکاف شدند و به ما التماس می کنند آنها را بکشید

وی در تشریح مقاومت بر ماندن بشار اسد، افزود: ماندن بشار اسد به منزله شخص نیست بلکه اسد بعنوان سمبل مقاومت باید بماند. 

این رزمنده دفاع مقدس ادامه داد: دشمنان ۷ سال پیش رقابت گذاشته بودند هر کس در تجهیز داعش نقش بیشتری داشته باشد در آینده در اداره سیاسی عراق و سورریه نقش بیشتری خواهد داشت اما امروز داعش تبدیل به شکاف بزرگی بین آمریکا و اروپا شده است.
وی ادامه داد: اکنون اروپایی ها به دریوزگی افتاده اند و به ما می گویند این داعشی های اروپایی را بکشید  تا به کشورهای خود بازنگردند.

سردار نوعی اقدم خاطر نشان کرد: ۱۵۰۰ زن فرانسوی به سوریه و عراق آمده بودند و اکنون همگی حامله شدند و فرانسوی ها به ما اصرار می کنند همه آنها را بکشید و حتی حقوق بشر هم در نظر آنها بی معنی است.

وی ضمن تاکید بر پیروزی های جبهه مقاومت، افزود: با وجود ادعای آمریکا در داشتن تجهیزات قوی و رصد قرارگاه های ما، اکنون ما در ۳ کیلومتری مرز اسرائیل سیم خادار زدیم.

این فرمانده جبهه مقاومت بیان داشت: آمریکا نمی خواست حلب به هیچ قیمتی آزاد شود اما اراده الهی بر این بود که حلب همچون خرمشهر، آزاد شود.

وی تاکید کرد: داعشی‌ها فهمیده‌اند که آمریکا فریبشان داده و از سفره رسول الله خبری نیست و اعتقادی به جنگ ندارند و دچار تزلرل شده و فرار می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار