استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد:
استاندار آذربایجان شرقی بر ارتقای کیفیت در حوزه خدمات تأکید کرد و گفت: برای دست‌یابی به این هدف، تدوین و پیاده‌سازی استاندارد در بخش خدمات اجتناب‌ناپذیر است.
کد خبر: ۵۰۷۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 11 October 2017
به گزارش تابناک تبریز، دکتر مجید خدابخش در آیین گرامی‌داشت روز جهانی استاندارد در تبریز، با اشاره به رشد روزافزون میزان اشتغال در بخش خدمات، گفت: ما در استان آذربایجان شرقی به این سمت می‌رویم که حداقل 50 درصد از اشتغال جوانان در بخش خدمات باشد.

وی افزود: در این روند لازم است مباحث کیفی را در حوزه خدمات مورد توجه ویژه قرار دهیم و استانداردهای لازم را برای این بخش تدوین و عملیاتی کنیم که استان آذربایجان شرقی آماده است به عنوان پایلوت، این بحث را اجرایی کند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر فرهنگ‌سازی در حوزه استاندارد تأکید کرد و گفت: باید بتوانیم جامعه را نسبت به مصرف کالاهای استاندارد حساس کنیم که این امر گام مهمی در راستای گسترش فرهنگ استاندارد است.

وی با اشاره به سابقه درخشان استان آذربایجان شرقی در حوزه صنعت و تولید، گفت: یکی از شاخصه‌های رعایت استاندارد، میزان صادرات است و با توجه به صادرات 1.8 میلیارد دلاری استان می‌توان گفت که اکثر واحدهای تولیدی استان اصول استاندارد را رعایت می‌کنند.

خدابخش همچنین از مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی استان که نقش اساسی در تولید محصولات باکیفیت و استاندارد دارند قدردانی کرد.

استاندار آذربایجان شرقی از صاحبان صنایع و تولیدکنندگان استان نیز که بعد از شوک ارزی سال 91 توانستند با درایت و مدیریت واحدهای تولیدی استان را سرپا نگه دارند تشکر کرد.

در این آیین که با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد، از واحدهای تولیدی و صنعتی نمونه و برگزیده کیفی استان تجلیل شد.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار