مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز:
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از تغییر طرح لباس پاکبانان در راستای تکریم پاکبانان شهر و در آستانه 2018 خبر داد.
کد خبر: ۵۰۷۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹ 12 October 2017
به گزارش تابناک تبریز از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز ، علیرضا اصغری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند از تغییر طرح لباس پاکبانان در آستانه  تبریز 2018، پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی خبر داد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع این مهم با بهره‌مندی از تجربه‌های داخلی و استفاده از نظریات کارشناسان ذی‌ربط و پاکبانان در قالب طرح نوآورانه و با در نظرگیری نکات فنی و اجرایی کار، در استقبال از 2018 مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

اصغری همچنین شاخص‌هایی از جمله آسایش و تکریم پاکبانان، کیفیت مناسب، 2 تکه بودن همچنین استفاده از شبرنگ‌های ترافیکی به جهت افزایش ایمنی آنها را از دیگر ویژگی‌های این طرح برشمرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در پایان با اشاره به تولید یک‌هزار و 200 تن زباله در روز که با مدیریت صحیح و تلاش به موقع و بدون متوقف پاکبانان و تلاشگران سازمان مدیریت پسماند جمع‌آوری و به مرکز دفن فنی مهندسی منتقل می‌شود، افزود: پاکیزگی شهر در سایه تلاش شبانه‌روزی پاکبانان و رانندگان حمل زباله  محقق می‌شود که باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار