وی در توضیح پیرامون ادعای مطرح شده گفت: تصویب طرح گاز کشی به سولقان و روستای این منطقه مصوبه دولت هشتم بوده که در انتهای دولت دهم اجرایی شد و تکمیل بخشی از آن در دولت یازدهم صورت گرفت به گونه ای که همه واحدهای دارای مجوز منطقه از این امکان برخوردار شدند برای نمونه از ۵ ملک موجود در کوچه ای که باغچه بنده نیز در آن قرار دارد ۳ واحد دارای گاز هستند و دو واحد دیگر هم بخاطر نداشتن مجوز از این امکان برخوردار نشده است. در واقع دادستانی ابلاغ کرده که واحدهای بدون پروانه ساخت نمیتوانند و نباید از امکانات بهره ببرند. باید تاکید کنم که،از ابتدا و طبق طرح مصوب شده، قرار بوده که خط لوله تا سه راهی سنگان کشیده شود و لوله اختصاصی نیست و هر کس مجوز داشته باشد بهره مند می شود، در واقع، دهیاری حسب درخواست ساکنین ادامه مسیر تا پیچ سنگان را دنبال کرد.

وزیر اقتصاد دولت یازدهم در ادامه افزود: اتفاقا این طرح را شرکت گاز کامل نکرد و تا ۲۵۰ متری باغچه ما جلوتر نیامدند که پیگیری های دهیاری هم نتیجه نداد و بنده خودم نه لوله کشی۱۵۰۰ متر مورد ادعا، بلکه ۲۵۰ متر باقی مانده را انجام دادم. پس این ادعا که صرفا بخاطر بنده و آن هم با بی عدالتی و تبعیض این مسیر گاز کشی شده غیر واقعی و نادرست است.

وی تاکید کرد؛ انتظار می رفت حداقل قبل از رسانه ای شدن این ادعا از سوی آقای توکلی و یا طرح سوال یکی از نمایندگان حداقل هر دو این افراد که مرا به خوبی می شناسند برای اطمینان تماس می گرفتند .

وزیر اقتصاد دولت یازدهم افزود: زمین این باغچه را ۱۶ سال پیش خریداری و خودم احیا کرده ام و اتفاقا به طور شفاف و جز دارایی های خود آن را در آغاز دوره وزارتم به قوه قضائیه اعلام کرده ام .