وی با تسلیم شکایتی گفت: عصر دیروز برای بازگشت به خانه سوار یک خودرو مسافربر شدم در حالی که مرد دیگری هم کنار راننده نشسته بود. با گذشت چند دقیقه در راه متوجه شدم راننده مسیر دیگری می‌رود. بعد هم راننده و همدستش با زور و تهدید و بدون توجه به التماس‌هایم مرا به قرچک بردند و پس از توقف در یک محل خلوت، کتکم زدند و با زور به من تعرض کردند. آنها سپس مرا سوار ماشین کردند و راه افتادند تا اینکه راننده، بین راه برای خرید مقابل یک مغازه کنار جاده ایستاد و من‌هم بلافاصله پیاده شدم و از چند مرد که آنجا حضور داشتند تقاضای کمک کردم. آنها هم راننده و همدستش را دستگیر کردند و با پلیس تماس گرفتند که با کمک مأموران به شهر رسیدم.

با طرح این شکایت راننده و دوستش تحت‌ بازجویی قرار گرفتند و سپس با دستور قضایی روانه زندان شدند. سرانجام دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی شقاقی و با حضور قاضی رستمی- مستشار دادگاه- محاکمه این دو زندانی را آغاز کرد.

در ابتدای جلسه، وکیل مدافع دختر جوان با طرح شکایت از دو متهم از دادرسان دادگاه خواستار اشد مجازات برای آنها شد. سپس راننده 42 ساله در حالی که برای جنایت سیاهش هیچ پاسخی نداشت در برابر قضات ایستاد و ابراز پشیمانی کرد. همدست 37 ساله‌اش نیز با پذیرفتن اتهامش ابراز پشیمانی کرد. محاکمه این دو متهم به‌صورت غیرعلنی برگزار شد و در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و هر یک از دو متهم را به 15 سال حبس به خاطر آدم ربایی و تعرض به دختر جوان محکوم کردند. این حکم صبح دیروز توسط قضات دیوانعالی کشور تأیید شد.