تیم فوتبال نوجوانان ایران با عبور از سد مکزیک به جمع هشت تیم برتر جام جهانی راه پیدا کرد.
کد خبر: ۵۱۰۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲ 17 October 2017
به گزارش تابناک تبریز, در روز دوم از مسابقات مرحله یک هشتم جام جهانی فوتبال نوجوانان 2017 ساعت 15 امروز (سه‌شنبه) تیم نوجوانان ایران به مصاف مکزیک رفت و با نتیجه  2 بر یک از سد مکزیک گذشت.

در این دیدار محمد شریفی در دقیقه 7 از روی نقطه پنالتی و الهیار صیادمنش در دقیقه 11  برای ایران موفق به گلزنی شدند و دلا روسا در دقیقه 37 تک گل حریف را به ثمر رساند.

در این دیدار علی غلام‌زاده، طاها شریعتی, مجید نصیری، علی ستاوی, احمدجلالی, محمد شریفی، علی داوران(62- امیر اسماعیل‌زاده)، امیرحسین حسین زاده (84-امیر خدامرادی) ، محمد قادری، یونس دلفی (86-وحید نامداری)، الهیار صیادمنش برای تیم ایران به میدان رفتند.

یونس دلفی با دریافت کارت زرد در دقیقه 80 و دوکارته شدن بازی بعدی ایران را از دست داد.

شاگردان عباس چمیان پیش از آغاز جام جهانی موفق شده بودند مکزیکی‌ها را در دیداری تدارکاتی در اسپانیا با نتیجه 3 بر صفر شکست دهند.

نوجوانان مکزیک در سال‌های 2005 و 2011 موفق به کسب عنوان جام جهانی شده بود.

در دیگر بازی همزمان این مرحله دیدار تیم‌های اسپانیا و فرانسه نیز با نتیجه 2 بر یک به سود اسپانیا به اتمام رسید تا این تیم حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی شود. این دیدار یکشنبه آینده 30 مهر برگزار می‌شود.

رقابت‌های امروز (سه‌شنبه) با برگزار دو دیدار دیگر از ساعت 18 به پایان می‌رسد که ژاپن با انگلیس و عراق با مالی مصاف می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار