سعيد شبسترى خيابانى، معاون سياسى و امنيتى استاندار آذربايجان شرقى لحظاتى قبل از برگزارى آيين تكريم وى و معارفه معاون جديد سياسى و امنيتى استاندار پیام تشکری را صادر کرد.
کد خبر: ۵۱۰۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 18 October 2017
دوستان، همکاران و همراهان عزیز
 
سلام علیکم
 
     خداوند منان را شاکرم که بر من منت نهاد تا بخشی از عمر خود را در کنار شما عزیزان برای خدمت به خلق خدا و گره‌گشایی از مسائل و مشکلات خطه شهیدپرور آذربایجان شرقی سپری کنم.
 
    اینجانب بر خود می‌بالم که با لطف و عنایت الهی و حسن اعتماد دولتمردان تدبیر و امید، توفیق خدمت‌گزاری به مردم شریف استان را پیدا نمودم و امروز افتخار می‌کنم که در راه انجام وظایف شرعی و قانونی خود لحظه‌ای کوتاهی نکرده و آن‌چه را که در توان داشتم در طبق اخلاص گذاشتم تا شاید گرهی از کار هموطنان عزیز باز کنم.
 
     قطعاً قضاوت در مورد عملکرد اینجانب و سایر مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برعهده مردم است؛ مردمی که ولی نعمت همه ما بوده و هدف همه ما جلب رضایت آنها و در نهایت جلب رضایت الهی است و ان‌شاءالله که در پیشگاه مردم و خدای متعال روسفید و سربلند باشیم.  
 
    اکنون که با آغاز فعالیت دولت دوازدهم، نفسی تازه در کالبد مدیریت اجرایی کشور دمیده شده و فرصتی فراهم گشته است تا مدیران باتجربه و تازه‌نفس، سیاست‌ها و برنامه‌های دولت اعتدال در عرصه‌های داخلی و خارجی را با شتاب و قوت بیشتری پی بگیرند، بر خود لازم می‌دانم تا ضمن طلب حلیت از همه شما عزیزان، برای عزیزی که مسئولیت معاونت سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی که به‌حق از مهم‌ترین و حساس‌ترین پست‌های مدیریتی استان است را عهده دار می شود آرزوی موفقیت کنم.
 
    در این فرصت از همه شما بزرگواران که با همدلی، همراهی و همکاری‌های بی‌شائبه خود زمینه موفقیت در حوزه‌های مأموریتی این معاونت را فراهم کردید از صمیم قلب قدردانی نموده توفیق همگان را از درگاه ایزد منان خواستارم .
 
  سعید شبستری خیابانی
۹۵/۷/۲۶
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار