سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز نسبت به بهبود جایگاه تیم در ادامه مسابقات لیگ برتر ابراز امیدواری کرد.
کد خبر: ۵۱۰۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶ 18 October 2017
به گزارش تابناک تبریز، فیروز کریمی در نشست خبری قبل بازی مقابل سپاهان اصفهان با بیان اینکه بازی فردا به دلیل شرایطی که سپاهان در هفته گشذته داشت، حساس است، افزود: سپاهان در دیدار قبلی‌اش از مخمصه‌ای که گیر کرده بود، خارج شد. ما هم قصد داریم از این شرایط خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در ادامه اظهار داشت: به عقیده من، سپاهان یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ برتر است و در خیلی از بازی‌هایش با بدشانسی روبه‌رو شده و نتوانسته ، نتیجه بگیرد و از همین رو شما در آینده اتفاقات خوب زیادی از این تیم خواهید دید.

وی با اشاره به پتانسیل بالای بازیکنان گسترش فولاد، بیان داشت:  در این مدت وقت ما زیاد نبوده و متأسفانه جام حذفی هم بخش زیادی از وقت ما را گرفت. با توجه به اینکه بازی حذفی بیرون از خانه بود، چندین جلسه تمرینی ما را از بین برد.

فیروز کریمی اضافه کرد: قصد داریم فردا بازی خوب و باکیفیتی انجام دهیم و نتیجه هم دست خداست. به خاطر دارم در دیداری بین بارسلونا و چلسی، موقعیت‌های بارسلونا زیاد بود، اما چلسی برنده بازی شد. امیدوارم خدا ما را مورد لطف خود قرار دهد و بتوانیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم.

کریمی با بیان اینکه باید سعی کنیم از تیم‌های میانه جدول خیلی فاصله نگیری، خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم بازیکنی را از لیست خارج و یا اضافه کنیم. ما چهار پنج بازیکن مصدوم داریم که در اختیارمان نیستند. با توجه به وضعیت تیم و اضافه شدن چند بازیکن، در نیم‌فصل دوم شاهد صعود تیم به رتبه‌های بالاتر خواهیم بود.

سرمربی گسترش فولاد در ادامه افزود: با وجود اینکه بازیکنان خوب جذب تیم‌ها شده‌اند ولی قطعاً بازیکن داخلی جذب خواهیم کرد، ما ۶-۷ جای خالی داریم و می‌خواهیم بازیکن جدیدی بگیریم تا بازیکنی خودش را در ترکیب فیکس نداند. بازیکنی جذب می‌کنیم که به کارمان بیاید و از بار مشکلات کم کند. باید در پست‌هایی که جای خالی داریم بازیکن جدید بگیریم. ساختار دفاع هدف اول ما بود ضعیف‌ترین دفاع را تا به الان داشتیم، ابتدا باید دفاع را قوی کنیم و بعد در نیم‌فصل دوم به طور کامل به سمت ساختار حمله می‌رویم.

کریمی در رابطه با اینکه پیش‌بینی‌اش از پنج بازی آینده چه نتایجی است، عنوان کرد: نمی‌دانم من پیشگویی بلد نیستم، ما در بازی قبلی خوب کار کردیم و استحقاق برد را داشتیم ولی به تساوی هم نرسیدیم. به قول مجید جلالی گلی خوردیم که باورم نمی‌شود، گلر ما تا دقیقه ۸۰ زمین هم نخورده بود ولی شرایط به آن شکل پیش رفت. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست، گاهی اوقات توپ‌ها وارد دروازه نمی‌شود. 

کریمی در ادامه تأکید کرد: در گسترش فولاد حضور داشتم و در تیم‌های دیگر تبریزی هم بوده‌ام. تبریز بسیار فوتبال خیز است و بازیکنان زیادی در رده ملی معرفی کرده است. مردم اینجا فوتبال را به خوبی می‌شناسند. ما نسبت به شرایط تیم کارمان را پیش می‌بریم و امیدواریم اتفاقات خوبی بیفتد. هواداران تبریزی به دنبال فوتبال خوب هستند، فعلاً نمی‌توانم نوید این مسئله را بدهم اما چند هفته که از کار ما بگذرد بازی بهتری انجام خواهیم داد و ورزشگاه لبریز از هواداران فوتبال شناس تبریزی خواهد شد.

یاد آور می شود، تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز، از ساعت 15، فردا پنج شنبه – 27 مهر – در چارچوب رقابت های هفته دهم لیگ برتر، در استادیوم اختصاصی گسترش فولاد، میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار