معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه تلاش دارند تا این قوه سیاستهای کلی خود را دنبال نکند، گفت: پیش بینی میکنیم فشار و تهمت بر قوه قضائیه افزایش یابد.
کد خبر: ۵۱۱۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷ 18 October 2017
به گزارش تابناک از قزوین، حجت‌الاسلام محسنی اژه ای ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه این قوه بر روی سیاستها و اصول کلی خود با قدرت خواهد ایستاد اظهار کرد: قوه قضائیه از هر فعال اقتصادی که به دنبال افزایش تولید و فعالیت اقتصادی سازنده در فضای کشور است حمایت خواهد کرد.
وی افزود: فشارها بر قوه قضائیه ، این قوه بدون توجه به فشارها و تهمت ها بر روی سیاستهای کلی و اصول خود در اجرای عدالت پافشاری خواهد کرد و در این مسیر مصمم است .
اژه ای تأکید کرد: با تمام افرادی که به اموال مردم، بیت‌المال و انفال دست اندازی کنند به شدت برخورد خواهیم کرد و در این صورت برای خود هیچ خط قرمزی نداریم .
وی عنوان کرد: همه باید در راستای آرامش جامعه تلاش کنیم و در این مسیر  از فعالان اقتصادی و فعالان عرصه فرهنگ اسلامی دفاع خواهیم کرد.
سخنگوی قوه قضائیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش رسانه در جامعه، ادامه داد: رسانه می تواند افشاء کننده مفاسد و همچنین جهت دهنده ای خوب برای جامعه محسوب شود.
اژه ای اضافه کرد: برخلاف ادعای برخی ها هرگز به دنبال دستگیری روزنامه نگاران نیستیم اما با هر کسی که تلاش میکند امنیت جامعه را مخدوش کند برخورد میکنیم.
وی افزود: اگر همه با هم همدل باشیم و در کنار یکدیگر قرار بگیریم ظرفیت ها نیز کنار یکدیگر قرار میگیرند و توان ما بالا خواهد رفت.
معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد:مشکلات همیشه وجود دارد اما نباید از آن بترسیم بلکه باید با اتکاء به خداوند پیش برویم و از هوای نفس خود نیز مراقبت کنیم.
وی ادامه داد: به جای گرایش به باندها، احزاب و جناح‌ها باید به سمت خداوند گرایش داشته باشیم .
اژه‌ای در پایان یادآور شد: همه باید از فرصت خدمت رسانی به مردم و از فرصتی که با خون شهدا و جانفشانی ایثارگران به دست ما رسیده برای خدمت به مردم و انقلاب اسلامی استفاده کنیم و بدانیم که اگر این فرصت را برای خدمت صادقانه مغتنم ندانستیم از زیانکاران خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار