نژادسلیم : از رسانه ها می خواهیم این مساله را سیاسی نکنند چرا که ما قول دادیم و سفت و سخت پیگیر پتروشیمی دهدشت هستیم و پیمانکار جدید انشاالله به زودی می آید.
کد خبر: ۵۱۱۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۵ 19 October 2017
مهندس هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ پیش از این از سفر مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در روز چهارشنبه جهت بازدید از پتروشیمی دهدشت خبر داده بود که بنا به دلایلی این سفر لغو شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس دلایل لغو سفر خود به دهدشت را تشریح کرد.
نژادسلیم در این خصوص اظهار داشت:طبق برنامه ریزی قبلی قرار بود که ساعت ۹جلسه ای با استاندار در گچساران داشته باشیم و ساعت ۱۱امروز به دهدشت سفر کنیم و بعد از آن به بیدبلند و پرواز به تهران که متاسفانه جلسه شورای اداری گچساران تا ساعت ۱۱:۳۰طول کشید .
وی افزود:بعداز اتمام جلسه استاندار از پروژه ها بازدید داشتند که تا ساعت ۲بعدازظهر امروز گرفتار آنجا بودیم که دیگر نتوانستیم دهدشت بیائیم و زنگ زدیم و از آقای هاشمی پور عذرخواهی کردیم.
مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس با اشاره به اینکه در جلسه با استاندار در گچساران کارهای پتروشیمی دهدشت را هم پیگیری کردیم و مشکل خاصی هم نیست.
نژادسلیم در پاسخ به این سوال که شائبه های در خصوص سفر شما به گچساران و نیامدن به دهدشت طبق قرار قبلی و اطلاع رسانی توسط نماینده کهگیلویه گفت: از رسانه ها می خواهیم این مساله را سیاسی نکنند چرا که ما قول دادیم و سفت و سخت پیگیر پتروشیمی دهدشت هستیم و پیمانکار جدید انشاالله به زودی می آید.
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت:چون موضوع پتروشیمی دهدشت در گچساران با استاندار بررسی شد از نماینده کهگیلویه هم عذرخواهی کردیم که نتوانستیم بیائیم.
وی با اشاره به حضور شرکت ژاپنی در پتروشیمی دهدشت گفت:لازم است برای مردم بگویم که اگر کاری در سایت صورت نگیرد دلیل بر تعطیلی پروژه نیست بلکه کارهای فنی و مهندسی مراحلی دارد و ۶ماه طول می کشد که باید انجام بگیرد و بعد با توجه به آن کارها و دستگاه های مورد نیاز سفارش داده شود.
وی با اشاره به اینکه فاینانس پتروشیمی دهدشت و منابع ارزی آن پیش بینی شده تصریح کرد:مردم کهگیلویه باید قدردان آقای هاشمی باشند که به طور ویژه پیگیر پتروشیمی دهدشت هستند و کارها به خوبی پیش می رود.
وی در خصوص پیشرفت پتروشیمی بید بلند و گچساران گفت:پتروشیمی بیدبلند بهبهان ۶۰درصد و گچساران ۴۰درصد پیشرفت دارد که انشاالله آخرسال ۹۷هردو راه اندازی می شوند.
نژادسلیم در پایان تاکید کرد:دلیل نیامدن ما به دهدشت به علت طولانی شدن جلسه شورای اداری گچساران و همچنین جلسه با دکتر احمدی استاندار تا ساعت ۲بعدازظهر بود و از طرف دیگر پرواز ساعت ۵به تهران بود .

گفت و گو:علی یاری زاده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار