رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان همزمان با شروع فصل سرما خبر داد :
کارشناسان شرکت گاز استان از مورخ 24 مهرماه به مدت 4 روز آماده ارائه اطلاعات و مشاوره های لازم در مناطق پرتردد شهرها می باشند.
کد خبر: ۵۱۱۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ 21 October 2017
به گزارش تابناک تبریز، محمدعلی فتح اله زاده  با اعلام این خبر گفت: هر ساله با آغاز فصل سرد سال ایستگاه های مشاوره ایمنی و مصرف بهینه  با هدف اطلاع رسانی مخاطرات گاز طبیعی در صورت عدم رعایت نکات ایمنی و همچنین کاهش حوادث ناگوار در اقصی نقاط استان برگزار می گردد.
محمد علی فتح اله زاده با اشاره به 239 حادثه ناگوار در سال گذشته که منجر به فوت 43   نفر از هم استانی هایمان گردیده، افزود: کارشناسان حوزه گاز از مورخ 24 مهرماه به مدت 4 روز آماده ارائه اطلاعات و مشاوره های لازم در مناطق پرتردد شهرها می باشند.
وی در تشریح اهداف این ایستگاه ها تصریح کرد: برپایی ایستگاه های مشاوره ایمنی و مصرف بهینه از گاز طبیعی یکی از مهمترین اقدامات اطلاع رسانی شرکت گاز استان در جهت کاهش حوادث ناگوار بوده که هر سال و با شروع فصول سرد سال در اقصی نقاط استان با رویکرد اطلاع رسانی مصرف بهینه و ایمن،  انعکاس تصاویر واقعی حوادث، تحلیل حوادث گاز، ارائه علل وقوع حادثه به انضمام توصیه های کارشناسی، توزیع اقلام اطلاع رسانی در حوزه های مختلف خدمات گاز، ایمنی و مصرف بهینه (شامل کتابچه ها، بروشورها و کاتالوگ های مربوطه)، برگزاری مسابقه و .... می باشد و کارشناسان متبحر و با تجربه این شرکت با حضور در این ایستگاه ها و آموزش چهره به چهره و پاسخگویی دقیق به سوالات مشترکین تلاش بر شناسایی نیازهای اطلاعاتی و ارائه بهترین خدمات به مردم عزیز دارند.
سخنگوی شرکت گاز استان  ضمن دعوت از عموم مردم جهت مراجعه و بهره گیری از نکات ایمنی ارائه شده، یادآور شد: همزمان با اطلاع رسانی های لازم، مسابقه بزرگ ایمنی و مصرف بهینه نیز برای مراجعان برگزار گردیده و برندگان این مسابقه به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد .
خاطرنشان می گردد: در حاشیه برگزاری ایستگاه ها، نظرات و پیشنهادات مردمی اخذ و پس از جمع بندی و بررسی مورد اجرا  قرار گرفته و نتایج مربوطه در سایت شرکت گاز استان درج خواهد شد، در همین راستا نقطه نظرات سازنده هم استانی های محترم زمینه ساز ارتقای کم و کیف خدمات رسانی به مردم خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :