مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از آخرین وضعیت دو دختری که روز گذشته از پل چمران سقوط کردند خبر داد. کیانوش جهانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص آخرین وضعیت دو دختری که روز گذشته از پل چمران سقوط کردند، اظهار داشت: یکی از حادثه‌دیده‌ها در بیمارستان غرضی و دیگری در بیمارستان امین بستری شدند.
کد خبر: ۵۱۲۵۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 22 October 2017
وی با بیان این که برخی بیمارستان‌ها زیرمجموعه تأمین اجتماعی بوده و اطلاع‌رسانی دقیق‌تر از سوی این سازمان صورت می‌گیرد، افزود: بنا به اخباری که دریافت کرده‌ایم فرد بستری شده در بیمارستان غرضی شب گذشته فوت کرده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: خانم دیگری که به بیمارستان امین اعزام شد هنوز در قید حیات بوده و تلاش‌ها برای نجات این شخص ادامه دارد.

جهانپور با اشاره وضعیت وخیم حادثه‌دیده خاطرنشان کرد: این خانم در اثر شدت حادثه دچار شکستگی‌های متعدد در نقاط مختلف بدن شده و هنوز به سطح هشیاری نرسیده است.

در همین خصوص جهانگیر کریمی معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اصفهان به خبرنگار فارس گفت: دو نوجوانی که روز گذشته از پل چمران به پایین پریدند پیش از اقدام صدای خود را ضبط کرده‌اند.

وی افزود: دو نوجوان در این فایل صوتی از خانواده خود خداحافظی کرده و دلیل اقدام خود را انجام بازی آنلاین نهنگ آبی در فضای مجازی اعلام کرده‌اند.

بر اساس اسن گزارش، پلیس در خصوص بازی نهنگ آبی هشدارهایی داده بود؛ این بازی در کشورهای مختلف قربانی گرفته و تاثیر بسیاری بر ذهن دارد و افراد را وادار به رفتارهای پرخطری همچون خودزنی و خودکشی می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :