گزارش تابناک تبریز از جلسه شورای شهر تبریز:
جلسه شورای شهر تبریز یکشنبه ۳۰ مهر در غیاب دبیری و اندیش پس از یک ساعت جلسه غیرعلنی شورا و قرائت نامه محرمانه در محل ساختمان عمارت شهرداری برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۲۵۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 22 October 2017
به گزارش تابناک تبریز، شکور اکبرنژاد رئیس شورای شهر در ابتدای جلسه با اشاره به مناسبت های هفته، گفت که جمعه 28 مهر سالروز تولد ستارخان سردار ملی است و یکم آبان ماه نیز روز آمار و برنامه ریزی است و باید با برنامه ریزی و آمار نسبت به مدیریت اقدام کنیم. 
 
اشرف نیا: مردم نباید برای برای برخی خدمات اولیه چندین بار به ساختمان شهرداری مراجعه کنند و باید شهرداری به ارائه خدمات توجه ویژه ای داشته باشد و قبل از درخواست مردم خدمات ارائه شود.

بابایی: چرا باید در چند سال گذشته ۳۰ ،۴۰ میلیارد تومان از بیت المال به سازمان ورزش شهرداری هزینه شده باشد؛ در حالی که میتوان با این هزینه بسیاری از دغدغه های مردم را رفع کرد.
 
بهشتی: شهرداری برنامه سال ۹۷ را تدوین کرده و برنامه های ۲۰۱۸ را برجسته کند و همچنین نباید هزینه های گزاف به ورزش قهرمانی اختصاص یابد.

وی اضافه کرد: شهرداری اگر می خواهد پارکینگ احداث کند بیاید و در مکان های شلوغ و پرترافیک شهر این پیشنهاد را مطرح کند.
 
بهشتی: فردی برای شام نان ندارد می گویید برای فرد دیگری کت شلوار تهیه کند؛ شهرداری در پرداخت حقوق بامشکل مواجه است ان گاه به طرح های غیر ضروری اسرار می کنید.

مسعودی ریحان: قرار بر این نیست که کارکنان شهرداری قصور کند و اعضای شورا به طرف زیان دیده هبه کنند؛ اگر قصور شود باید برخورد کنیم. 

محمدزاده: پارکینگ ها باید از طریق بخش خصوصی احداث گردد و همچنین نباید پارکینگ ها از جداسازی قسمتی از پارک ها احداث شود.

نیکو خصلت:
روزهای سه شنبه روزهای بدون خودرو است و اعضای شورا در جهت تشویق این حرکت از دوچرخه استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :